Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing narracyjny. Jak budować historie, k...

28-01-2012, 1:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.50 zł     
Użytkownik shuflada_pl
numer aukcji: 2022363504
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 26-01-2012 16:53:08
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka.

Powiększenie
autor: Eryk Mistewicz |
wydawnictwo: Onepress |

Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3523-8
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46352
oprawa: miękka
ilość stron: 224
wymiary: 140x208
rok wydania: 2011
stan: nowa
cena: 35,55


Powiedz mi coś o sobie!

Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.

Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo - Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek - firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.

    Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
  • o sobie (personal branding),
  • o firmie (komunikacja korporacyjna),
  • o produkcie (komunikacja produktowa),
  • o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
  • o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).


Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, dziennikarz, publicysta. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale d...Angers we Francji. Uczestniczył w kampaniach wyborczych we Francji, Szwajcarii i w Polsce. W latach 1998 i 1999 był obserwatorem na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. W roku 1995 wspólnie z Arturem Witoszkiem otrzymał nagrodę Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy. Regularnie publikuje artykuły w "Rzeczpospolitej" oraz w tygodnikach "Forbes" i "Uważam Rze".




SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka. SHUFLADA_PL - Twój ulubiony sklep internetowy. Filmy DVD, Blu-Ray, Książki, Muzyka.