Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
ISBN: |
978-83-[zasłonięte]-3523-8 |
EAN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]46352 |
oprawa: |
miękka |
ilość stron: |
224 |
wymiary: |
140x208 |
rok wydania: |
2011 |
stan: |
nowa |
cena: |
35,55 |
Powiedz mi coś o sobie!
Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.
Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo - Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek - firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.
Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
- o sobie (personal branding),
- o firmie (komunikacja korporacyjna),
- o produkcie (komunikacja produktowa),
- o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
- o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).
Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, dziennikarz, publicysta. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale d...Angers we Francji. Uczestniczył w kampaniach wyborczych we Francji, Szwajcarii i w Polsce. W latach 1998 i 1999 był obserwatorem na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. W roku 1995 wspólnie z Arturem Witoszkiem otrzymał nagrodę Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy. Regularnie publikuje artykuły w "Rzeczpospolitej" oraz w tygodnikach "Forbes" i "Uważam Rze".