Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing narracyjny. Jak budować... [nowa]

11-03-2012, 13:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 34.20 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2114517813
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 12-03-2012 11:36:47
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Eryk Mistewicz

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-3523-8
  • liczba stron: 224
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: OnePress
  • seria: exclusive
  • wymiary: 140 x 208 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-09
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Powiedz mi coś o sobie!

    Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.

    Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo - Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek - firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.
      Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
    • o sobie (personal branding),
    • o firmie (komunikacja korporacyjna),
    • o produkcie (komunikacja produktowa),
    • o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
    • o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).



    Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole SupĂŠrieure des Sciences Commerciale d'Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.
    www.marketingnarracyjny.pl


    patronami książki są:

    Wstęp (5)
    Rozdział 1. Opowiedz albo nie przeszkadzaj (15)
    • Natłok informacji i efekt: attention crash (16)
    • Syzyfowe prace marketingu i public relations (19)
    • Od spełniania potrzeb konsumentów po ich tworzenie (22)
    • Marketing decyduje o wartości (24)
    • Trzy tysiące reklam dziennie (27)
    • Krzyczeć głośniej, jeszcze głośniej (29)
    • Kto opowie świat, ten nim rządzi (37)
    • Powrót komunikacji do korzeni (43)
    • Opowiadanie wciąż tych samych historii, na nowo (45)
    • Łakniemy dobrych historii (51)
    • 31 narratemów i struktura dramatu Szekspirowskiego (54)

    Rozdział 2. Opowiedz mi o swojej firmie (57)
    • Podstawa: strategia wizerunkowa (59)
    • Precyzja w komunikacji z otoczeniem (61)
    • Scenariusze dla firm (65)
    • Siła narracji w biznesie (69)
    • Co sprzedajecie? (72)
    • Narracja Steve'a Jobsa (74)
    • Sprzedaż emocji, nie produktów (76)
    • Mniej informacji, więcej historii (78)
    • Porywająca walka narracji (81)
    • Nie kupujemy już marek, ale dobre opowieści (87)
    • W poszukiwaniu marzeń (89)
    • Pięć elementów dobrej narracji (98)

    Rozdział 3. Opowiedz mi swoją historię (107)
    • Precyzja wyjątkowej opowieści (107)
    • Narracyjne wizytówki (109)
    • Życie w kilku sekundach (112)
    • Opowieści kształtujące los jednostki (119)
    • E-reputacja i pułapki sieci (123)
    • Zarządzanie cyfrową tożsamością (126)
    • Narzędzia budowy e-reputacji (129)
    • Blogi nie budują reputacji menedżerów (133)
    • 140 znaków skutecznej opowieści (141)
    • Engage or die (149)

    Rozdział 4. Opowiedz mi o swoim mieście (151)
    Rozdział 5. Opowiedz mi o swoim przywództwie (155)
    • Jak wygrać wybory dzięki dobrej narracji? (156)
    • Opowieść omija pośredników informacji (158)
    • Narracja latarnią świata 2.0 (167)
    • Dobre opowieści budują frekwencję (175)
    • Odbiorca: low information voters (180)
    • Nadawca: aktor sceny publicznej (183)
    • Rola mediów: wybór polityków z najlepszymi opowieściami (186)
    • Codzienna walka narracji (191)

    Rozdział 6. Opowiedz mi o swoim kraju... (197)
    Do it yourself! (205)

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.