ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]46352 |
Wymiar: |
14.0x21.0cm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
224 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,25 kg |
Indeks: |
563[zasłonięte]01427KS |
Rok wydania: |
2011 |
Wydawca: |
Helion |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Autor: |
Mistewicz Eryk |
Stan: |
Nowa |
Opis książki
Podtytuł: Jak budować historie, które się sprzedają
Powiedz mi coś o sobie!
Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.
Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo — Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek — firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.
Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
o sobie (personal branding),
o firmie (komunikacja korporacyjna),
o produkcie (komunikacja produktowa),
o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).