Marketing narodów
Autorzy: Kotler Philip, Jatusripitak Somkid, Maesincee Suvit
Wydawca: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu Miejsce
Rok wydania: Kraków 1999
Wydanie: I
Ilość stron: 490
Format A5
Marketing narodów'' jest pierwszą książką, która przedstawia problem budowania bogactwa narodowego przy zastosowaniu zasad marketingu: pierwsza, która wskazuje konieczność łączenia polityki makroekonomicznejpaństwa z mikroekonomicznym zachowaniem przemysłu, przedsiębiorstw i konsumentów: pierwszą, która do budowania bogactwa narodowego zaleca planowanie strategiczne: pierwszą, która dostarcza rządom oraz przywódcom narodów licznych wskazówek dotyczących działań operacyjnych imenedżerskich, a także pierwszą, która eliminuje dużą na ogół rozbieżność między tym, co urzędnicy rządowi ustalają jako działania polityczne na szczeblu narodowym, a rzeczywistym funkcjonowaniem systemugospodarczego na poziomie lokalnym.''Marketing narodów'' krok po kroku wskazuje, jak kierownicy, stratedzy korporacyjni oraz decydenci i planiści rządowi mogą wyznaczać najwłaściwsze drogi prowadzące do rozwoju gospodarczego. jego autorzy prezentują materiał w przejrzystej, czteroczęściowej formie. rozpoczynają od rozpoznawania wyzwań rozwoju gospodarczego, następnie przedstawiają środki formułowania strategicznejwizji narodu, by później omówić problematykę kształtowania polityki, tworzenia infrastruktury i ram instytucjonalnych, a wreszcie ukazać, w jaki sposób naród i przedsiebiorstwo muszą razem współpracować w celu osiągnięcia dobrobytu.
Wytarta obwoluta i lekko zagięte brzegi obwoluty.