Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing na rynku międzynarodowy. Wydanie...

24-01-2012, 5:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.70 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2002936848
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 21   
Koniec: 16-01-2012 10:07:07
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Marketing na rynku międzynarodowy. Wydanie 2

Wojciech Grzegorczyk

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8326-653-5
  • liczba stron: 278
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • wymiary: 170 x 240 mm
  • Rok wydania: 2008
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości. W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z prowadzeniem działań marketingowych na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych, jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność, jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności, jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych, na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej, jak należy zorganizować komórkę marketingową przedsiębiorstwa, które nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego.

    O autorze
    Wstęp
    1. Uwarunkowania i specyfika marketingu międzynarodowego
    Czynniki ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw
    Pojęcie marketingu międzynarodowego i jego elementy
    2. Badania marketingowe rynku międzynarodowego
    Pojęcie i specyfika badań
    Rodzaje badań
    Źródła informacji i metody badań
    3. Etapy strategii na rynku międzynarodowym
    Określenie strategii internacjonalizacyjnej przedsiębiorstwa
    Ocena i selekcja rynków zagranicznych
    Określenie celów działania na rynku zagranicznym
    Ustalenie sposobów wejścia na rynek zagraniczny
    Ustalenie działań funkcjonalnych przedsiębiorstwa
    Koordynacja działań
    Realizacja strategii i kontrola
    4. Wejście przedsiębiorstwa na wybrane rynki zagraniczne
    Ocena i selekcja rynków zagranicznych
    Formy wejścia
    str. 5. Charakterystyka form działania przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym
    Działania eksportowe
    Handel wymienny
    Wybrane rodzaje ryzyka transakcji eksportowych
    i sposoby jego ograniczania
    Działania kooperacyjne bez zaangażowania kapitału
    Działania kooperacyjne z zaangażowaniem kapitału
    Inwestycje bezpośrednie
    6. Strategie funkcjonalne przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym
    Strategie marketingowe
    Pozostałe strategie funkcjonalne
    7. Strategia marketing mix na rynku międzynarodowym i jej elementy
    Polityka produktu
    Polityka cenowa
    Polityka dystrybucji na rynku międzynarodowym
    Polityka promocji przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym
    i jej elementy
    8. Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie działającym na rynku międzynarodowym
    9. Strategie ekspansji polskich firm na rynki zagraniczne.
    Studia przypadków
    Formy wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne
    Grupa Maspex Wadowice
    Grupa Mokate
    Amica Wronki SA
    PKN Orlen SA
    Grupa Selena
    Grupa Can-Pack
    Polskie przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej
    (Dr Irena Eris, Kolastyna)
    Solaris Bus & Coach
    Polskie przedsiębiorstwa z branży meblarskiej
    (Grupa Forte, Grupa Nowy Styl)
    Polskie przedsiębiorstwa z branży odzieżowej i obuwniczej
    (LPP SA, Redan, KAN, Gino Rossi)
    Grupa Atlas SA
    Grupa Koelner
    10. Strategie marketingowe zagranicznych firm na rynku międzynarodowym.
    Studia przypadków
    McDonald's Corporation
    IKEA
    Nike Inc.
    Avon
    Benetton Group
    Koncern Bertelsmann na polskim rynku
    Strategia wejścia na polski rynek firmy Stollwerck
    Strategia wejścia na polski rynek firmy Cadbury
    Strategia wejścia na polski rynek firm Algida i Scholler
    Zakończenie
    Literatura
    Indeks

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.