Książka jest NOWA, w stanie IDEALNYM. Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki. Marketing mobilny
Wydawnictwo: OnePress - Docieraj z przekazem do wyselekcjonowanego targetu
- Osiągaj wysoki poziom skuteczności
- Dbaj o wizerunek firmy jako nowoczesnej i otwartej
- Realizuj kompleksowe, interaktywne kampanie komunikacyjne
- Postaw na dialog z odbiorcą reklamy
- Wykorzystuj efekt synergii
Absolutny MUST HAVE firm z branży reklamowej, firm telekomunikacyjnych oraz pozostałych podmiotów ekosystemu reklamy mobilnej - agencji kreatywnych, domów mediowych, brokerów, agregatorów, platform komunikacyjnych! Naciśnij zieloną słuchawkę!
Zapewne zauważyłeś już, że na świecie jedynym pewnikiem jest zmiana. Postęp technologiczny, rozwój cywilizacyjny, narzędzia marketingowe... wszystkie te sfery znajdują się w ciągłym ruchu, zależne od siebie wzajemnie - zupełnie tak, jak gdyby stanowiły precyzyjny mechanizm kół zębatych. Kiedy technologia robi krok do przodu, marketing natychmiast reaguje. Nie pozwól, by te transformacje ominęły Ciebie i Twoją firmę. Nie zostawaj w tyle, w erze marketingu łupanego!
Telefon komórkowy. Masz go Ty, ja, ten pan i tamta pani też. Tradycyjnie używasz go do prowadzenia rozmów i wysyłania niewielkich wiadomości. Jednak w to coraz mniejsze urządzenie "wbudowywany jest" coraz większy potencjał! Telefon komórkowy to medium komunikacji reklamowej, które w nieodległej przyszłości ma szanse stać się jednym z głównych, podstawowych narzędzi reklamy mobilnej, leżącej na pograniczu dwóch potęg - marketingu i telekomunikacji.
Reklamowe media mobilne zmieniają postrzeganie roli reklamy i ocenę jej skuteczności - precyzja dotarcia i interakcja jest tu znacznie większa niż w przypadku jednokierunkowego przekazu masowego. Marketing mobilny daje nam nieograniczone możliwości wykorzystywania różnych form promocji i komunikacji, skierowanych bezpośrednio do indywidualnego odbiorcy.
Spis treści: Wprowadzenie (9)
Rozdział 1. Marketing mobilny jako trend (17)
- Trendy rynku reklamy (19)
- Rozwój technologii komunikacyjnych (27)
- Symptomy przemian społecznych (37)
- Ewolucja wydatków na reklamę (43)
- Optymizm więc, acz ostrożny (48)
Rozdział 2. "Definicja" marketingu mobilnego (51)
- Przedmiot rozważań (52)
- Przeglądanie Internetu mobilnego (53)
- Wymiana komunikatów (SMS, MMS) (56)
- Wykorzystywanie aplikacji rezydujących na terminalach (59)
- Oglądanie na ekranie telefonu przekazu wideo (61)
- Media mobilne a media tradycyjne (63)
- Charakterystyka medium mobilnego (65)
- Narzędzia mobilnej komunikacji marketingowej (71)
- Budowanie siły przekazu (78)
- Pomiar skuteczności reklamy mobilnej (81)
- Stan rynku marketingu mobilnego (83)
- Precyzja, różnorodność, wiele do odkrycia (87)
Rozdział 3. Marketing mobilny jako ekosystem (89)
- Struktura ekosystemu (90)
- Łańcuch wartości reklamy mobilnej (96)
- Alternatywne formy ekosystemu reklamy mobilnej (101)
- Bez reklamodawcy (101)
- Bez współtwórców kampanii reklamy mobilnej (102)
- Bez partnerów technologicznych (103)
- Bez operatora mobilnego (104)
- Jak budować kampanię reklamy mobilnej? (105)
- "Wejście z boku" ekosystemu (111)
- Funkcje telefonu (111)
- "Przy okazji" (112)
- Marketing mobilny a marketing "sytuacyjny" (113)
- Zmiany więc, zmiany oraz... zmiany (113)
Rozdział 4. Użytkownicy telefonów (115)
- Jakiej komunikacji oczekuje użytkownik telefonu? (116)
- Urządzenie i jego użytkownik (120)
- Bariery i ograniczenia (122)
- Odbiorca reklamy staje się wymagający (126)
Rozdział 5. Animatorzy kampanii reklamowych (129)
- Reklama mobilna dla animatorów kampanii (130)
- Odrobina inspiracji (137)
- Od czegoś trzeba zacząć... (143)
- Rewolucja? (147)
Rozdział 6. Nowi aktorzy, nowe role (149)
- Współtworzenie wartości (150)
- Sugestie i zadania (160)
- Zdecydowanie nowe wyzwania (163)
Rozdział 7. Operatorzy mobilni (165)
- Reklama mobilna dla operatorów (167)
- Porządkowanie działalności operatora mobilnego (171)
- Nowy model biznesowy (176)
- Wskazówki i propozycje (186)
- Może więc jednak The Next Big Thing? (191)
Rozdział 8. 4P - potencjał, przyszłość i prawdopodobne pułapki (193)
- Przyszłość rynku marketingu mobilnego (193)
- Rozwój technologii komunikacyjnych (195)
- Perspektywa odbioru reklamy (198)
- Cóż więc stanie się z reklamą? (200)
Rozdział 9. Co dalej? (203)
Podziękowania (205)
|