Marketing mobilny
PROMOCJA! -50%
37.00zł 18.50zł
Autorzy: Sebastian Konkol
Rok wydania: 2010
Stron: 208
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2247-4
Format: A5
Oprawa: miękka
Książka jest nowa
- Docieraj z przekazem do wyselekcjonowanego targetu
- Osiągaj wysoki poziom skuteczności
- Dbaj o wizerunek firmy jako nowoczesnej i otwartej
- Realizuj kompleksowe, interaktywne kampanie komunikacyjne
- Postaw na dialog z odbiorcą reklamy
- Wykorzystuj efekt synergii
Absolutny MUST HAVE firm z branży reklamowej, firm telekomunikacyjnych oraz pozostałych podmiotów ekosystemu reklamy mobilnej — agencji kreatywnych, domów mediowych, brokerów, agregatorów, platform komunikacyjnych!
Naciśnij zieloną słuchawkę!
Zapewne zauważyłeś już, że na świecie jedynym pewnikiem jest zmiana. Postęp technologiczny, rozwój cywilizacyjny, narzędzia marketingowe… wszystkie te sfery znajdują się w ciągłym ruchu, zależne od siebie wzajemnie — zupełnie tak, jak gdyby stanowiły precyzyjny mechanizm kół zębatych. Kiedy technologia robi krok do przodu, marketing natychmiast reaguje. Nie pozwól, by te transformacje ominęły Ciebie i Twoją firmę. Nie zostawaj w tyle, w erze marketingu łupanego!
Telefon komórkowy. Masz go Ty, ja, ten pan i tamta pani też. Tradycyjnie używasz go do prowadzenia rozmów i wysyłania niewielkich wiadomości. Jednak w to coraz mniejsze urządzenie "wbudowywany jest" coraz większy potencjał! Telefon komórkowy to medium komunikacji reklamowej, które w nieodległej przyszłości ma szanse stać się jednym z głównych, podstawowych narzędzi reklamy mobilnej, leżącej na pograniczu dwóch potęg — marketingu i telekomunikacji.
Reklamowe media mobilne zmieniają postrzeganie roli reklamy i ocenę jej skuteczności — precyzja dotarcia i interakcja jest tu znacznie większa niż w przypadku jednokierunkowego przekazu masowego. Marketing mobilny daje nam nieograniczone możliwości wykorzystywania różnych form promocji i komunikacji, skierowanych bezpośrednio do indywidualnego odbiorcy.
Patron medialny:
onepress_e-biznes internet, skuteczność, praca, mailing, kariera, kampania reklamowa, komunikacja, zysk, e-biznes, copywriter, koszty, konkurencja, klient, społeczność, media społecznościowe, sieć, telefon, rozwój, usability, reklama, projektowanie, kurs, książka, podręcznik, tutorial