Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING MOBILNY - KONKOL SEBASTIAN - NOWA

26-06-2012, 23:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28 zł     
Użytkownik mikewhiskey
numer aukcji: 2357415619
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 11   
Koniec: 17-06-2012 18:16:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



e-mail: [zasłonięte]@gmail.com



Klikajac "Kup teraz" akceptujesz warunki regulaminu znajdujacego sie w zakladce "O mnie".



Najczesciej zadawane pytania.



Zachecamy do dokonywania platnosci przez Allegro, dane do zwyklego przelwu znajdziesz w zakladce "O mnie".

 


 

 

Marketing mobilny

Autor/autorzy:

Sebastian Konkol

Helion

 

 

 

Docieraj z przekazem do wyselekcjonowanego targetu

 Osiągaj wysoki poziom skuteczności

 Dbaj o wizerunek firmy jako nowoczesnej i otwartej

 Realizuj kompleksowe, interaktywne kampanie komunikacyjne

 Postaw na dialog z odbiorcą reklamy

 Wykorzystuj efekt synergii

 

 Absolutny MUST HAVE firm z branży reklamowej, firm telekomunikacyjnych oraz pozostałych podmiotów ekosystemu reklamy mobilnej — agencji kreatywnych, domów mediowych, brokerów, agregatorów, platform komunikacyjnych!

 Naciśnij zieloną słuchawkę!

 

 Zapewne zauważyłeś już, że na świecie jedynym pewnikiem jest zmiana. Postęp technologiczny, rozwój cywilizacyjny, narzędzia marketingowe… wszystkie te sfery znajdują się w ciągłym ruchu, zależne od siebie wzajemnie — zupełnie tak, jak gdyby stanowiły precyzyjny mechanizm kół zębatych. Kiedy technologia robi krok do przodu, marketing natychmiast reaguje. Nie pozwól, by te transformacje ominęły Ciebie i Twoją firmę. Nie zostawaj w tyle, w erze marketingu łupanego!

 

 Telefon komórkowy. Masz go Ty, ja, ten pan i tamta pani też. Tradycyjnie używasz go do prowadzenia rozmów i wysyłania niewielkich wiadomości. Jednak w to coraz mniejsze urządzenie "wbudowywany jest" coraz większy potencjał! Telefon komórkowy to medium komunikacji reklamowej, które w nieodległej przyszłości ma szanse stać się jednym z głównych, podstawowych narzędzi reklamy mobilnej, leżącej na pograniczu dwóch potęg — marketingu i telekomunikacji.

 

 Reklamowe media mobilne zmieniają postrzeganie roli reklamy i ocenę jej skuteczności — precyzja dotarcia i interakcja jest tu znacznie większa niż w przypadku jednokierunkowego przekazu masowego. Marketing mobilny daje nam nieograniczone możliwości wykorzystywania różnych form promocji i komunikacji, skierowanych bezpośrednio do indywidualnego odbiorcy.

 

 

 

Oprawa: Miękka

Format: 14.0x21.0cm

Ilość stron: 208

Rok wydania: 2010