Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing mobilny

09-03-2012, 21:25
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 2112597768
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5   
Koniec: 11-03-2012 11:39:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2010
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor: Sebastian Konkol
Stron: 208

  • ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2247-4
  • Format: A5
  • Oprawa: miękka
  • Numer z katalogu: 5456
    • Docieraj z przekazem do wyselekcjonowanego targetu
    • Osiągaj wysoki poziom skuteczności
    • Dbaj o wizerunek firmy jako nowoczesnej i otwartej
    • Realizuj kompleksowe, interaktywne kampanie komunikacyjne
    • Postaw na dialog z odbiorcą reklamy
    • Wykorzystuj efekt synergii

    Absolutny MUST HAVE firm z branży reklamowej, firm telekomunikacyjnych oraz pozostałych podmiotów ekosystemu reklamy mobilnej — agencji kreatywnych, domów mediowych, brokerów, agregatorów, platform komunikacyjnych!

    Naciśnij zieloną słuchawkę!

    Zapewne zauważyłeś już, że na świecie jedynym pewnikiem jest zmiana. Postęp technologiczny, rozwój cywilizacyjny, narzędzia marketingowe… wszystkie te sfery znajdują się w ciągłym ruchu, zależne od siebie wzajemnie — zupełnie tak, jak gdyby stanowiły precyzyjny mechanizm kół zębatych. Kiedy technologia robi krok do przodu, marketing natychmiast reaguje. Nie pozwól, by te transformacje ominęły Ciebie i Twoją firmę. Nie zostawaj w tyle, w erze marketingu łupanego!

    Telefon komórkowy. Masz go Ty, ja, ten pan i tamta pani też. Tradycyjnie używasz go do prowadzenia rozmów i wysyłania niewielkich wiadomości. Jednak w to coraz mniejsze urządzenie "wbudowywany jest" coraz większy potencjał! Telefon komórkowy to medium komunikacji reklamowej, które w nieodległej przyszłości ma szanse stać się jednym z głównych, podstawowych narzędzi reklamy mobilnej, leżącej na pograniczu dwóch potęg — marketingu i telekomunikacji.

    Reklamowe media mobilne zmieniają postrzeganie roli reklamy i ocenę jej skuteczności — precyzja dotarcia i interakcja jest tu znacznie większa niż w przypadku jednokierunkowego przekazu masowego. Marketing mobilny daje nam nieograniczone możliwości wykorzystywania różnych form promocji i komunikacji, skierowanych bezpośrednio do indywidualnego odbiorcy.