Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing mobilny

04-03-2012, 12:49
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 2098777893
Miejscowość Gliwice
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 14   
Koniec: 04-03-2012 16:54:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 [zasłonięte] 63 w. 121, 188
fax. 32 [zasłonięte] 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Marketing mobilny

Okładka książki

Autorzy: Sebastian Konkol

Rok wydania: 2010

Stron: 208

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2247-4

Format: A5

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

  • Docieraj z przekazem do wyselekcjonowanego targetu
  • Osiągaj wysoki poziom skuteczności
  • Dbaj o wizerunek firmy jako nowoczesnej i otwartej
  • Realizuj kompleksowe, interaktywne kampanie komunikacyjne
  • Postaw na dialog z odbiorcą reklamy
  • Wykorzystuj efekt synergii

Absolutny MUST HAVE firm z branży reklamowej, firm telekomunikacyjnych oraz pozostałych podmiotów ekosystemu reklamy mobilnej — agencji kreatywnych, domów mediowych, brokerów, agregatorów, platform komunikacyjnych!

Naciśnij zieloną słuchawkę!

Zapewne zauważyłeś już, że na świecie jedynym pewnikiem jest zmiana. Postęp technologiczny, rozwój cywilizacyjny, narzędzia marketingowe… wszystkie te sfery znajdują się w ciągłym ruchu, zależne od siebie wzajemnie — zupełnie tak, jak gdyby stanowiły precyzyjny mechanizm kół zębatych. Kiedy technologia robi krok do przodu, marketing natychmiast reaguje. Nie pozwól, by te transformacje ominęły Ciebie i Twoją firmę. Nie zostawaj w tyle, w erze marketingu łupanego!

Telefon komórkowy. Masz go Ty, ja, ten pan i tamta pani też. Tradycyjnie używasz go do prowadzenia rozmów i wysyłania niewielkich wiadomości. Jednak w to coraz mniejsze urządzenie "wbudowywany jest" coraz większy potencjał! Telefon komórkowy to medium komunikacji reklamowej, które w nieodległej przyszłości ma szanse stać się jednym z głównych, podstawowych narzędzi reklamy mobilnej, leżącej na pograniczu dwóch potęg — marketingu i telekomunikacji.

Reklamowe media mobilne zmieniają postrzeganie roli reklamy i ocenę jej skuteczności — precyzja dotarcia i interakcja jest tu znacznie większa niż w przypadku jednokierunkowego przekazu masowego. Marketing mobilny daje nam nieograniczone możliwości wykorzystywania różnych form promocji i komunikacji, skierowanych bezpośrednio do indywidualnego odbiorcy.


Patron medialny:

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 onepress_e-biznes marka, internet, strategia, pozycjonowanie, perswazja, witryna, sprzedaż, mailing, klient, zysk, e-biznes, sieć, biznes, promocja, program partnerski, marketing, komunikacja, społeczność, nlp, grafika, kurs, książka, podręcznik, tutorial