Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING MIEDZYNARODOWY - DIFIN

24-01-2012, 5:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59 zł     
Użytkownik monawawa
numer aukcji: 2042243057
Miejscowość sochaczew
Wyświetleń: 7   
Koniec: 16-01-2012 23:50:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAM NA MOJEJ AUKCJI !!!



MAM DO SPRZEDANIA UŻYWANĄ KSIĄŻKĘ W IDEALNYM STANIE „ MARKETING MIĘDZNARODOWY ” ANDRZEJ LIMAŃSKI, IRENEUSZ DRABIK



WYDAWNICTWO: DIFIN

ISBN:[zasłonięte]978-8341-235-1
DATA WYDANIA: 2010
LICZBA STRON: 415
OKŁADKA: MIĘKKA



OPIS:



GŁÓWNYM CELEM PRACY JEST IDENTYFIKACJA I CHARAKTERYSTYKA ROZWOJU KONCEPCJI MARKETINGU NA RYNKACH ZAGRANICZNYCH W WARUNKACH POSTĘPUJĄCYCH PROCESÓW GLOBALIZACJI I INTEGRACJI EKONOMICZNEJ.
W PUBLIKACJI SKONCENTROWANO SIĘ NA TRZECH ZASADNICZYCH OBSZARACH TEMATYCZNYCH:

- INTERNACJONALIZACJA I GLOBALIZACJA PRZEDSIĘBIORSTWA;

- MARKETING W OPERACJACH NA RYNKACH ZAGRANICZNYCH;

- STRATEGIA MARKETINGU-MIX NA RYNKACH ZAGRANICZNYCH.
PREZENTOWANA POZYCJA POWINNA ZNALEŹĆ LICZNYCH CZYTELNIKÓW: STUDENTÓW STUDIÓW STACJONARNYCH I NIESTACJONARNYCH, A SZCZEGÓLNIE PRAKTYKÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ NA CO DZIEŃ ZARZĄDZANIEM W FIRMACH I INSTYTUCJACH W ZMIENIAJĄCYM SIĘ OTOCZENIU O CORAZ WYŻSZYM STOPNIU ZINTERNACJONALIZOWANIA. SUKCES, A CO NAJMNIEJ PRZETRWANIE WŚRÓD MIĘDZYNARODOWYCH PARTNERÓW ORAZ KONKURENTÓW WYMAGA ZNAJOMOŚCI I UMIEJĘTNEJ ADAPTACJI NARZĘDZI ORAZ METOD MARKETINGU MIĘDZYNARODOWEGO.

 



WYSYŁKA GRATIS !!!

 

ZAPRASZAM DO ZAKUPU !!!