Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing Międzywyborczy W Teorii I Praktyce

12-05-2015, 1:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 41.99 zł     
Użytkownik gigant_pl
numer aukcji: 5260104279
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 12-05-2015, 1:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Barbara Brodzińska-mirowska  
Marketing Międzywyborczy W Teorii I Praktyce 
 Książka 
 Książki > Wydawnictwa naukowe i popularno-naukowe
 Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Ekonomia i Biznes > Marketing. Badania marketingowe
 Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Polityka, Politologia > Państwo. Władza. Partie polityczne
 Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Socjologia. Społeczeństwo > Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
 Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Historia. Archeologia. Dokument > Historia poszczególnych krajów i krain > Historia Europy > Historia Polski > Historia Polski 1990-
Pełny opis produktu
„Książka recenzowana stanowi ważny i interesujący dla nauk o polityce temat badawczy. Przedmiotem rozważań Autorka uczyniła problematykę poświęconą marketingowi politycznemu, a szczegółowiej ujmując – marketingowym działaniom w okresach między kolejnymi elekcjami […] Należy stwierdzić, że w recenzowanym opracowaniu Autorka potrafiła, co jest trudne i wymaga już dojrzałości intelektualnej, ukazać złożone uwarunkowania politycznego manipulowania marketingowego, sformułować frapujące pytania badawcze, a co ważniejsze – przedstawić własny punkt widzenia złożonego obrazu wykreowanej wizerunkowo rzeczywistości […] Przedłożona do recenzji przedmiotowa publikacja powinna ujrzeć »światło dzienne«, i to jak najszybciej, a szczególnie z racji, że tego typu tematyka należy jeszcze wciąż na polskim rynku wydawniczym do rzadkości. Ten niedosyt powoduje bezsprzecznie, że książka ta znajdzie wielu Czytelników, i w moim przekonaniu jest ona wysoce oczekiwaną pozycją. Ma walor nie tylko stricte teoriopoznawczy, ale też została »umocowana« w ramach polskiej »inżynierii społecznej« (tzw. case study)”.

Z recenzji dr. hab. Roberta Wiszniowskiego
 Tytuł: Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce
 Oprawa: miękka
 Wymiary: 15 [cm]
 Liczba stron: 312
 Rok wydania: 2013
 Miejsce: Toruń
 Szczegóły
Wydawnictwo:  Wydawnictwo Naukowe UAM
Nr katalogowy (ISBN): 978[zasłonięte][zasłonięte]31289 978[zasłonięte][zasłonięte]31289
 Waga produktu: 470 g.