Dane firmy: Księgarnia internetowa BookMaster_pl ul. Stroma 18a 00-100 Warszawa poniedziałek-piątek 10-18 Odbiór osobisty: Każdą zakupiony produkt możesz odebrać osobiście, oszczędzając na kosztach przesyłki. Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji. |
BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze, bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach. Wszystkie prezentowane produkty są nowe. Przed zakupem zapoznaj się ze stroną " o mnie". Zapraszamy do licytacji. Przedmiotem licytacji jest: Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce. Przypadek Platformy Obywatelskiej Brodzińska-Mirowska Barbara | | Szczegóły: ISBN:978-83-[zasłonięte]-2898-4liczba stron: 312okładka: miękkawydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernikawymiary: 148 x 156 mmRok wydania: 2013Stan: NOWA, NIEUŻYWANA | Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce. Przypadek Platformy Obywatelskiej opis: "Książka recenzowana stanowi ważny i interesujący dla nauk o polityce temat badawczy. Przedmiotem rozważań Autorka uczyniła problematykę poświęconą marketingowi politycznemu, a szczegółowiej ujmując - marketingowym działaniom w okresach między kolejnymi elekcjami [...] Należy stwierdzić, że w recenzowanym opracowaniu Autorka potrafiła, co jest trudne i wymaga już dojrzałości intelektualnej, ukazać złożone uwarunkowania politycznego manipulowania marketingowego, sformułować frapujące pytania badawcze, a co ważniejsze - przedstawić własny punkt widzenia złożonego obrazu wykreowanej wizerunkowo rzeczywistości [...] Przedłożona do recenzji przedmiotowa publikacja powinna ujrzeć "światło dzienne", i to jak najszybciej, a szczególnie z racji, że tego typu tematyka należy jeszcze wciąż na polskim rynku wydawniczym do rzadkości. Ten niedosyt powoduje bezsprzecznie, że książka ta znajdzie wielu Czytelników, i w moim przekonaniu jest ona wysoce oczekiwaną pozycją. Ma walor nie tylko stricte teoriopoznawczy, ale też została "umocowana" w ramach polskiej "inżynierii społecznej" (tzw. case study)". Z recenzji dr. hab. Roberta Wiszniowskiego Zapraszamy - 1. Zapoznaj się ze stroną o nas
- 2. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym produkty w trakcie transportu.
- 3. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
- 4. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
- 5. Sprawdź nasze komentarze
Wstęp / 7 Rozdział I Komunikowanie polityczne - istota procesu / 15 1.1. Uwagi wstępne / 15 1.2. Komunikowanie polityczne - pojęcie / 19 1.3. Marketing polityczny jako forma komunikowania politycznego / 27 1.4. Ewolucja komunikowania politycznego / 33 1.5. Media w komunikowaniu politycznym / 48 1.6. Uwagi końcowe / 62 Rozdział II Profesjonalizacja komunikowania politycznego / 63 2.1. Uwagi wstępne / 63 2.2. Profesjonalizacja - problemy definicyjne / 64 2.3. Amerykanizacja a profesjonalizacja / 78 2.4. Konsulting polityczny a profesjonalizacja / 85 2.5. Konsekwencje profesjonalizacji komunikowania politycznego / 104 2.6. Uwagi końcowe / 126 Rozdział III Marketing międzywyborczy - analizy teoretyczne / 129 3.1. Uwagi wstępne / 129 3.2. Marketing międzywyborczy - pojęcie i główne założenia / 132 3.3. Marketing międzywyborczy a public relations i spin doctoring / 153 3.4. Internet w marketingu międzywyborczym / 164 3.5. Uwagi końcowe / 180 Rozdział IV Profesjonalizacja komunikowania politycznego i marketing międzywyborczy w działaniach Platformy Obywatelskiej / 183 4.1. Uwagi wstępne / 183 4.2. Platforma Obywatelska na polskiej scenie politycznej - bilans dziesięciu lat funkcjonowania / 185 4.3. Platforma Obywatelska w procesie profesjonalizacji komunikowania politycznego / 202 4.4. Uwagi końcowe / 254 Zakończenie. Marketing międzywyborczy. Rzeczywistość czy fikcja? / 263 Spis tabel, schematów, rycin, wykresów / 273 Aneks / 277 Kalendarium Platformy Obywatelskiej 2[zasłonięte]001-20 / 279 Bibliografia / 283 Indeks nazwisk / 309 |