Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING MIĘDZYNARODOWY Zarys problematyki PWE

24-01-2012, 5:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 48.30 zł      Aktualna cena: 48.30 zł     
Użytkownik nemezir
numer aukcji: 2004285707
Miejscowość Rybnik
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 32   
Koniec: 16-01-2012 19:17:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2008
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

     
 

Księgarnia Nemezis



Zachęcamy do zakupu na Allegro zbiorowego tzn. dwóch, trzech lub więcej książek co się wiąże z niższymi kosztami wysyłki.



 
 
 
 
 


MARKETING MIĘDZYNARODOWY

Zarys problematyki

Agnieszka Żbikowska
     W. Jan Wiktor
     Renata Oczkowska

PWE

Format: 17.0x24.0cm
Ilość stron: 348

Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnych państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. Autorzy przedstawili koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego oraz uwarunkowania jego rozwoju, strategiczne rozstrzygnięcia podejmowane przez przedsiębiorstwa w obszarze marketingu międzynarodowego, narzędzia realizacji strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych zarówno w fazie wejścia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny, jak i w procesie jego obsługi. Analizowane problemy autorzy wzbogacili studiami przypadków lub przykładami dającymi wskazówki do rozwiązywania problemów, z którymi w przyszłości mogą zetknąć się czytelnicy.
Autorzy książki są pracownikami Zakładu Marketingu Międzynarodowego Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od wielu lat zajmują się zagadnieniami internacjonalizacji marketingu, strategiami funkcjonowania przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowym i globalnym, problematyką rynku Unii Europejskiej i euromarketingu. Od roku 1998 zespół autorski organizuje cykl sympozjów marketingu międzynarodowego i euromarketingu.
Książki nowe.


Przy wpłacie na konto bankowe:
Przesyłka pocztowa (list /paczka) 9,00
Przesyłka pocztowa priorytetowa (list/paczka) 10,50
Pobranie pocztowe (płatne przy odbiorze)  14,50
MARKETING MIĘDZYNARODOWY Zarys problematyki PWE

Dotyczy danych do przelewu:

- koniecznie w tytule przelewu podaj Nick z Allegro i numer aukcji np. Kazio 13[zasłonięte]281
- jesli adres wysyłki jest inny niż podany na Allegro w tytule przelewu wpisz "zmiana adresu" np. Kazio 13[zasłonięte]281 zmiana adresu. Jednocześnie poinformuj drogą e-mail: [zasłonięte]@wp.pl o nowych danych adresu wysyłki

Uwagi dotyczące wysyłki:

- jesteśmy legalnie działającą firmą - na życzenie wystawiamy faktury VAT
- towar wysyłamy dobrze zapakowany po otrzymaniu pieniędzy
- towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej
- ksiązki wysyłamy do trzech dni od momentu zarejestrowania wpłaty na koncie
- jeśli oczekujesz na książkę więcej niz 7 dni - poinformuj nas drogą e-mail: [zasłonięte]@wp.pl

Dane do przelewu:

Rafał Adamczyk
ul. Hallera 26
44-200 Rybnik

ING Bank Śląski
79 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3440022 [zasłonięte] 542766