Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing Międzynarodowy.E.Duliniec

23-10-2014, 14:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.95 zł      Aktualna cena: 24.99 zł     
Użytkownik ilowiak
numer aukcji: 4696323150
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5   
Koniec: 23-10-2014 14:08:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2007
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Nie od 8.00 do 22.00
telefon
516 [zasłonięte] 022
email
[zasłonięte]@gmail.com
godziny otwarcia
Pon - Nie 8 - 22
adres

Warszawa, ul. Rakuszanki 2/75

Przedmioty wysyłamy do 72 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy
  • Paczka - 9 zł
  • Paczka pobraniowa - 23
  • Kurier Przedpłata - 13 zł

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptację mojego regulaminu.

Możliwość zwrotu lub wymiany towaru do 10 dni (nie dotyczy licytacji).Przesyłka GRATIS od 200 zł!

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

 

Marketing międzynarodowy

Elżbieta Duliniec

W podręczniku autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach, jak: istota marketingu międzynarodowego, analiza międzynarodowego otoczenia przedsiębiorstw, strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, badania marketingowe rynków zagranicznych, kształtowanie elementów marketingu na rynkach zagranicznych (produkt i marka, kanały dystrybucji, promocja, ceny), organizacja marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach.