Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING MIĘDZYNARODOWY 2010 nowa! Super Cena!

19-01-2012, 14:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.90 zł     
Użytkownik KsiegarniaLiber
numer aukcji: 2035039408
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 7   
Koniec: 13-01-2012 14:52:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MARKETING MIĘDZYNARODOWY

Andrzej Limański
Ireneusz Drabik


W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych:

- internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa;
- marketing w operacjach na rynkach zagranicznych;
- strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych.

Prezentowana pozycja powinna znaleźć licznych czytelników: studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a szczególnie praktyków zajmujących się na co dzień zarządzaniem w firmach i instytucjach w zmieniającym się otoczeniu o coraz wyższym stopniu zinternacjonalizowania. Sukces, a co najmniej przetrwanie wśród międzynarodowych partnerów oraz konkurentów wymaga znajomości i umiejętnej adaptacji narzędzi oraz metod marketingu międzynarodowego.


Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 416
Rok wydania: 2010
ISBN: [zasłonięte]978-8341-235-1
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64123
Indeks: 507[zasłonięte]01644KS
Uwaga: Okładka lekko poobijana

Wysyłka 0 zł