Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing Materiały do ćwiczeń - ebook PDF

20-01-2012, 1:51
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik Virtualo
numer aukcji: 2046167349
Miejscowość Internet
Wyświetleń: 11   
Koniec: 20-01-2012 01:51:29
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Ebook - Książka PDF

Marketing Materiały do ćwiczeń

Grażyna Rosa

Format:   Adobe Digital Editions  
Liczba stron:214
Rozmiar:3,4 MB
ISBN:978-83-[zasłonięte]-3096-9
ISBN druk.:978-83-[zasłonięte]-3095-2
Rok wydania:2011
Wydawnictwo:C. H. Beck
Kategoria:Inne
 
Darmowy fragment
Cena Virtualo: 37,05
Cena wersji druk.: 39,00 zł
Zabezpieczenie:Adobe Digital Editions
Użytkowanie:na 6 urządzeniach + 1/rok
Drukowanie:brak
Kopiowanie:brak

Opis

Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach!

Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu.

Każdy rozdział składa się:

• z krótkiej części teoretycznej – teorii w pigułce,

• testów sprawdzających zrozumienie omówionych zagadnień (wraz z odpowiedziami zamieszczonymi na końcu książki),

• zdań do uzupełnienia,

• zadań problemowych do przedyskutowania (czasem w formie studiów przypadków), które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów.

Książka kierowana jest do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania – jako pomoc dydaktyczna przy prowadzeniu wykładów i ćwiczeń z podstaw marketingu. Może być także użyteczna dla studentów innych kierunków (humanistycznych, medycznych, artystycznych), w których programie przewidziano zajęcia z marketingu, lub wykorzystana jako materiały szkoleniowe przez szkoleniowców oraz praktyków zajmujących się marketingiem na co dzień.

Zespół autorski tworzą pracownicy naukowo-dydaktyczni Katedry Marketingu Usług na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego

Księgarnia Internetowa Virtualo

to nowoczesna księgarnia internetowa, która oferuje bezpieczny i szeroki dostęp do książek w formie cyfrowej (ebooki, audiobooki). Ich zakup i dostawa następuje tylko za pośrednictwem sieci Internet. Sprzedawane książki elektroniczne nie posiadają tradycyjnych nośników (papier, CD, DVD, itp.), są ekologiczne.

Oferowane w naszej księgarni książki są tańsze od tradycyjnych wydań do 90%. Koszty druku, tłoczenia płyt i transportu są wyeliminowane.

Nie czekasz na dostawę, produkty otrzymujesz zaraz po dokonaniu zapłaty.

Mamy nadzieję, że odkryjecie tu Państwo nowe oblicze swoich ulubionych książek.

Pomoc
tel.:+48 22 [zasłonięte] 27
(pn.-pt. 900-1700)
Po zakupie

Kwotę 37,05 zł prosimy przelać na nasze konto w RBS Bank 66 1670 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0040039 [zasłonięte] 914105.
W tytule przelewu należy umieścić numer aukcji oraz nick z allegro.

Klientom, którzy mają powyżej 6 punktów, czyli począwszy od oznaczenia gwiazdką: udostępniamy książkę bezpośrednio po licytacji (automat 24 godz., 7 dni w tyg.).

Książka będzie dostępna na stronie Virtualo.pl, poprzez zakładkę „Moja Biblioteka”. Login i hasło przesyłamy e-mailem. Książkę można pobrać w formacie PDF lub czytać ONLINE.

Oferowane przez nas książki są chronione prawem autorskim
i sprzedawane zgodnie z umową z wydawcą.

Zapraszamy do zakupu!

*Adobe Digital Editions jest bezpłatną aplikacją firmy Adobe umożliwiającą czytanie ebooków (PDF i EPUB) chronionych DRM. Wszystkie ebooki od Virtualo zabezpieczone są DRMem. Aby móc je odczytywać na dowolnym urządzeniu elektronicznym (komputerze, laptopie, czytniku itd.) należy pobrać ww. program ze strony Adobe.