Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING MANAGEMENT: A RELATIONSHIP APPROACH

26-10-2014, 1:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 392.70 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643422998
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 01:49:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06190, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58452, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79705, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37068, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93199, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06190, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58452, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79705, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37068, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93199

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Marketing Management: A Relationship Approach

MARKETING MANAGEMENT: A RELATIONSHIP APPROACH

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Svend Hollensen
Language: English
Publisher: Financial Times/ Prentice Hall
Publication Date: 11 Mar 2010
Dimensions: 26.4 x 19.6 x 2.8 cm
Format: Paperback
Pages: 696
Condition: NEW
Product_ID: AB7C7A6837

 

 

Marketing Management: A Relationship Approach, 2/e takes the unique approach of linking relationship marketing to the traditional market planning models which are used by most marketers today. As globalisation continues, the need for creating and maintaining relationships between customers, suppliers and stakeholders, and personnel has become increasingly important in today's business environment. Now in its second edition, this bestselling text bridges the gap between relationship marketing and traditional marketing, integrating this approach with the process of developing effective marketing plans. Drawing from an extensive range of international examples, Hollensen demonstrates how companies such as Ryanair, Harley Davidson, Red Bull and Lindt make use of relationship marketing theory in order to gain competitive advantage.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 EVENT MANAGEMENT Lynn Van Der Wagen

 PUBLIC RELATIONS Averill Elizabeth Gordon

 GLOBAL MARKETING MANAGEMENT Lee, Carter

 SERVICE MANAGEMENT AND MARKETING Gronroos

 THE RETAIL VALUE CHAIN Sami Finne, Hanna Sivonen

 MANAGEMENT AND ORGANISATIONAL BEHAVIOUR Bloisi