Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing,lobbing,Public relations - zbiór książek

28-02-2012, 15:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 129 zł     
Użytkownik ewo_2009
numer aukcji: 2076726467
Miejscowość Wieliczka
Wyświetleń: 10   
Koniec: 31-01-2012 10:30:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest zbiór książek dotyczących marketingu. W skład tego pakietu wchodzi:


• Narzędzia skutecznej promocji w Internecie – T. Maciejowski – 2003

• Marketing wirtualny – A. Sznajder- 2002

• Public relations – S. Black – 2006

• Badania marketingowe na rynku business-to-business – A. Kaniewska-Sęba, G. Leszczyński, B. Pilarczyk – 2006


• Lobbing – K. Jasiecki, M. Molenda-Zdziech, U. Kurczewska – 2006

• Cywilizacja medialna – T. Gobank-Klas 2005

• Internet w procesie realizacji badań – M. Szpunar 2010

Książki w stanie bardzo dobrym



W przypadku zainteresowania pojedynczą książką z zestawu proszę o kontakt. Istnieje możliwość zakupu pojedynczego egzemplarza po wcześniejszym uzgodnieniu.