Przedmiotem aukcji jest:
Marketing
Podręcznik akademicki
Autor: L.Garbarski,I.Rutkowski, W.Wrzosek
Rok wydania: 2001
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Zmiany w polskiej gospodarce,stały postęp wiedzy z dziedziny marketingu oraz rosnące potrzeby w zakresie kształcenia skłoniły Autorów- pracowników Szkoły Głównej Handlowej- do opracowania trzeciego, rozszerzonego i udoskonalonego wydania książki Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy.
Jest to podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co więcej, w książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat. Jest to wynik licznych kontaktów międzynarodowych, a także ścisłych związków Autorów z wieloma firmami.
Marketing został opracowany tak, aby zaspokajał potrzeby dydaktyczne wszystkich typów uczelni w zakresie kształcenia studentów na kierunkach studiów dziennych, zaocznych i podyplomowych.
Książka powinna zainteresować praktyków gospodarczych, a zwłaszcza osoby kierujące przedsiębiorstwami.
!! PODRĘCZNIK JEST UŻYWANY !!
Stan okładki określam na: bardzo dobry =
Stan środka podręcznika: 40% tekstu zakreślane markerem
!!! POLECAMY GORĄCO !!!
Przy zakupie powyżej jednego podręcznika
za wysyłkę płacisz tylko raz!!!!!!!!
Możliwy odbiór osobisty w Częstochowie al.Wolności 11
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres: [zasłonięte]@tanie-podreczniki.home.pl
Ewentualnie w godzinach od 9 do 17 telefonicznie
(034)[zasłonięte]347 09 lub gadu gadu 43[zasłonięte]168
Zapraszamy!
|