|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto
Pobranie
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Marketing Wprowadzenie Kotler
Philip, Armstrong Gary
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Polska ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0484-9 Format:
21.0x30.0cm Ilość stron: 828 Oprawa:
Twarda Wydanie: 2012 r.
Opis: Trudno sobie
wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego
do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor
Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest
autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych
periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla
wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii
marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych
autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times”
został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w
dziedzinie biznesu, obok takich postaci, jak: Jack Welch, Bill
Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono
między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w
niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie
różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej
sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług
w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, -
współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony
internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały
wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np.
Facebook, YouTube, Twitter), -? koncepcję zintegrowanej
komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu
online, czyli nowych metod budowania bliskich i interaktywnych
relacji z klientem, -? koncepcję marketingu tworzonego przez
konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu
zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej,
kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania
marki, -? najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web
3.0 po neuromarketing, -? koncepcję marketingu zrównoważonego,
polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych
społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa
forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm pomogą studentom w
przyswojeniu wiedzy teoretycznej i pozwolą poznać wiele sposobów jej
wykorzystania.
|
|