|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
[zasłonięte]217-04
wew.164
504 [zasłonięte] 187
[zasłonięte]@tlen.pl
|
|
|
|
Książkę
wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 2-3 dni roboczych
po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule przelewu proszę podać Nick z
Allegro i numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM, Tychy
ul. Jana Pawła II 24
|
|
|
|
Wpłata na konto:
Invest Bank o/Katowice
92 [zasłonięte]01[zasłonięte]00 3000 [zasłonięte] 034406
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych
książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on
maksymalnie 10 zł.
|
| |
Marketing
Kotler Philip
wydawnictwo REBIS wydanie 2005
r. ISBN:[zasłonięte]978-8301-532-6 Tłumaczenie: Bartołd Robert,
Sicińska Maria Format: 21.0x26.0cm, 784 stron Oprawa:
Twarda Wydanie: 1
Opis książki Marketing : Philip
Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na
rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem
Kellogg School of Management. Opublikował ponad sto artykułów i
wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i
doświadczenia korzystały takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin
czy AT&T. Fenomenem jest też Marketing, fundamentalne dzieło
Kotlera. Ta biblia menedżerów ukazuje się od ponad trzydziestu lat,
nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o
marketingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i
uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od
dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwością
spojrzenia, wnikliwością i umiejętnością przewidywania. Prezentując
najnowsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na
dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności
gospodarczej. Umiejętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że
dzieło Kotlera jest nadal aktualne i
żywe.
|
|