Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing - Kotler Philip

24-01-2014, 5:34
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 68.99 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł     
Użytkownik Bonito-pl
numer aukcji: 3882764323
Miejscowość Kraków, Warszawa, Wrocław
Zostało sztuk: 2    Licytowało: 1    Wyświetleń: 15   
Koniec: 24-01-2014 05:45:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Poznaj Bonito!Sprzedawane książkiZobacz opinie o nasDodaj do ulubionych
Kupując książki z kilku naszych aukcji za dostawę zawsze płacisz tylko raz!
Sprawdź nasze pozostałe aukcje!

Odbiór osobisty w naszych lokalach bez kosztów dostawy!

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Poniedziałek – Piątek
Telefon12 [zasłonięte] 82 (8.00–20.00)
Łukasz JankowiczWyślij wiadomość
Damian OstrowskiWyślij wiadomość

Zamówienia realizujemy natychmiast, ponieważ posiadamy 36 tys. książek w magazynie o powierzchni prawie 1000 m²!

Lokale, w których odbierzesz książki bez kosztów dostawy:

Kraków, ul. Kalwaryjska 51
pon. – pt od 9.00 do 19.00, sob. od 10.00 do 14.00
Kraków, ul. Batorego 15B
pon. – pt od 9.00 do 19.00, sob. od 10.00 do 14.00
Warszawa, ul. Chmielna 4
pon. – pt od 9.00 do 19.00, sob. od 10.00 do 14.00
Warszawa, al. KEN 88
pon. – pt od 9.00 do 19.00, sob. od 10.00 do 14.00
Wrocław, ul. Ruska 2
pon. – pt od 9.00 do 19.00, sob. od 10.00 do 14.00
Zamówienia realizujemy natychmiast po wypełnieniu formularza pozakupowego!
Wszystkie sprzedawane książki są nowe i znajdują się w naszym magazynie w Krakowie!
Marketing
Nasza cena:68,99 zł (oszczędzasz 30,01 zł)
Cena rynkowa: 99,00 zł
Autor:Kotler Philip
Wydawnictwo:Rebis
Rok wydania:2012
Oprawa:miękka
Liczba stron:848
Format:21.6x27.6cm
Numer ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]51093
Numer EAN:978[zasłonięte][zasłonięte]51093

Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America.

Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.

Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.

Jak kupić książki z kilku aukcji i zapłacić tylko raz za dostawę?
1. Dodaj wszystkie książki do koszyka
2. Przejdź do koszyka, zaznacz wszystkie pozycje i kliknij przycisk
Uwaga! Nie klikaj przycisku Kup Teraz dla każdej pozycji osobno! Ważne aby kliknąć tylko raz, już po zaznaczeniu wszystkich interesujących Cię pozycji.
Koszty dostawy dla Poczty Polskiej, przesyłek kurierskich i Paczkomatów InPost
Sposób dostawyKoszt dostawy
Płatność przy odbiorze
lub z góry (PayU, przelew)
PocztaPoczta Polska - odbiór w placówce
Nazwa w Allegro: Odbiór w punkcie - E-PRZESYŁKA
3,99 zł
PocztaPoczta Polska - doręczenie do Klienta
Nazwa w Allegro: Paczka pocztowa lub przesyłka pobraniowa
6,99 zł
PaczkomatyPaczkomaty InPost
Nazwa w Allegro: Odbiór w punkcie - Paczkomaty 24/7
5,99 zł
DPDKurier DPD
9,99 zł
Przy jednorazowym zakupie wielu pozycji koszt dostawy ponosi się tylko raz. Po dokonaniu zakupów należy koniecznie wypełnić formularz pozakupowy i wybrać formę dostawy.
O nadaniu paczki zawsze informujemy e-mailem i SMS-em podając numer listu przewozowego i link do śledzenia przesyłki.
Nie wysyłamy paczek za granicę.
Odbiór osobisty w naszym lokalu
Po dokonaniu zakupu wybierz w formularzu pozakupowym "Odbiór osobisty" oraz poinformuj nas gdzie chcesz odebrać zamówienie, wpisując adres lokalu w "informacjach dla sprzedającego".
Po wybraniu lokalu zamawiane pozycje zostaną przez nas przetransportowane we wskazane miejsce i będzie można je odebrać. O możliwości odbioru zostaniesz poinformowany e-mailem i SMS-em.
W wyżej wymienionych lokalizacjach znajdują się tylko książki wcześniej zamówione przez Klientów.
Klienci, którzy kupili Marketing, wybrali również:
© 2[zasłonięte]006-20 Bonito – Kraków - ul. Batorego 15B, Kraków - ul. Kalwaryjska 51, Warszawa - ul. Chmielna 4, Warszawa - al. KEN 88, Wrocław - ul. Ruska 2