MARKETING
PHILIP KOTLER
Autorzy: Kotler PhilipCiężar: 2.055Objętość: 784Wydawca: REBISTłumacze: Bartołd Robert, Sicińska MariaOprawa: TwardaFormat: 21.0x26.0cmRok wydania: 2005Wydanie: 11ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]30153
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin czy AT&T. Fenomenem jest też Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera. Ta biblia menedżerów ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marketingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i umiejętnością przewidywania. Prezentując najnowsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Umiejętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że dzieło Kotlera jest nadal aktualne i żywe.
* KUP WIĘCEJ KSIĄŻEK ZA TAKĄ SAMĄ CENĘ WYSYŁKI!
Koszt wysyłki dwóch lub więcej książek to stała kwota 10 zł (firma kurierska).
** MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY I PŁATNOŚĆ NA MIEJSCU W GDAŃSKU-WRZESZCZU!
Książkę można odebrać w księgarni Koliber w Gdańsku-Wrzeszczu przy ul. Do Studzienki 7 (obok Grunwaldzkiej, naprzeciwko centrum handlowego Jantar). W tygodniu w godzinach 10-19, oraz w sobotę 10-14.
*** KONTAKT
[zasłonięte]@ksiegarniakoliber.pl
tel. 58 [zasłonięte] 17