Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing Inwestorski Jako Proces Zaspokajania Pot

19-05-2014, 22:18
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 34.99 zł     
Użytkownik gigant_pl
numer aukcji: 4169153287
Miejscowość Piaseczno
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 2   
Koniec: 19-05-2014 22:21:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Bęben, Robert  Marketing Inwestorski Jako Proces Zaspokajania Potrzeb Na Rynku Kapitałowym

Robert Bęben  
Marketing Inwestorski Jako Proces Zaspokajania Potrzeb Na Rynku Kapitałowym 
   Książka 
 
 >
 > > >
 > > > >
 > > > >
Pełny opis produktu
Poszukiwanie kapitału niezbędnego do finansowania aktywów przedsiębiorstwa to stały element działań związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Firmy, szczególnie te znajdujące się w początkowej fazie swojego rozwoju, mają ograniczony dostęp do zasobów finansowych, a zapewnienie dostępności kapitału jest niejednokrotnie czynnikiem determinującym możliwość i tempo ich rozwoju. Wprawdzie współczesny rynek pieniądza i kapitału charakteryzuje się różnorodnością instrumentów finansowych, jednak w praktyce okazuje się, że każdy finansujący (kredytodawca, inwestor, nabywca obligacji itp.) ma swoje wymagania, którym niełatwo sprostać. U podstaw pracy legło założenie, że analogicznie jak na rynku konsumpcyjnym, gdzie trudności ze zbytem wyprodukowanych towarów spowodowały rozwój koncepcji marketingu, tak i na rynku finansowym problemy z pozyskaniem kapitału sprzyjać będą rozwojowi marketingu nazwanego tu marketingiem inwestorskim. Jego wykorzystanie w działaniach podejmowanych na rynku kapitałowym ma zwiększać szanse na skuteczne i efektywne pozyskiwanie finansowania. Celem książki jest pokazanie rynku kapitałowego z perspektywy koncepcji marketingu. Przedmiotem badań prezentowanych w opracowaniu jest marketing inwestorski rozumiany jako proces zarządczy, w ramach którego przedsiębiorstwo dąży do zwiększania swojej wartości poprzez umiejętne i efektywne pozyskiwanie kapitału oraz budowanie długotrwałych korzystnych relacji z podmiotami i osobami finansującymi jego działalność.
 Tytuł:Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym
 Oprawa:miękka
 Wymiary:10 [cm]
 Liczba stron:191
 Rok wydania:2013
 Miejsce:Warszawa
Wydawnictwo:Difin Difin
Nr katalogowy (ISBN):978[zasłonięte][zasłonięte]64193 978[zasłonięte][zasłonięte]64193
Data wydania:2[zasłonięte]013-09
 Waga produktu:310 g.