Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing internetowy w wyszukiwarkach Frontczak

23-04-2015, 22:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 9.99 zł     
Użytkownik aaaaneczka
numer aukcji: 5274195407
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 3   
Koniec: 23-04-2015 21:25:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Zobacz moje pozostale aukcje. Wyprowadzam sie za granice i sprzedaje mnostwo bizuterii, ubran, ksiazek, elektroniki za polowe ceny. kliknij moje aukcje !

 

Marketing internetowy w wyszukiwarkach

Frontczak

stron 340

2006

zakupione za ok 50 zl

 


ponizej wiele zdj, okladka, spis tresci, srodek ksiazki, stan ksiazki

 

 

zobacz moje inne aukcje z ksiazkami z tej jak i innych tematyk

 

 

 

Początkowo internet był wyłącznie medium informacyjnym. Wzrost popularności handlu elektronicznego i dynamiczny rozwój przedsiębiorstw korzystających z sieci sprawił, że dzisiaj pełni jeszcze jedną, niezwykle ważną funkcję -- doskonałego, taniego i niemal wszechobecnego narzędzia marketingowego. Aby firmowa strona WWW została zauważona, trzeba ją odpowiednio przygotować i wypromować. Co zrobić, aby wśród setek adresów zwracanych przez wyszukiwarki, nasza strona znalazła się możliwie najwyżej? Jakie zastosować techniki, aby przechytrzyć mechanizmy indeksujące?

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera książka "Marketing internetowy w wyszukiwarkach". Czytając ją, poznasz fakty i mity związane z pozycjonowaniem witryn WWW i korzystaniem z płatnych form promocji. Nauczysz się planować kampanię reklamową, dobierać słowa kluczowe, stosować narzędzia oferowane przez wyszukiwarki i oceniać rezultaty swoich działań. Dowiesz się, jak działają wyszukiwarki i w jaki sposób klasyfikują treści. I wreszcie najważniejsze -- nauczysz się modyfikować kod źródłowy strony WWW tak, aby mechanizm indeksujący jej nie przeoczył.

  • Formy reklamy w wyszukiwarkach
  • Korzystanie z usług firm zewnętrznych
  • Inne formy reklamy internetowej
  • Wybór słów kluczowych i ocena ich konkurencyjności
  • Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach
  • Reklama płatna w Google AdWords
  • Dostosowywanie kodu źródłowego i treści strony do wymagań mechanizmów indeksujących
  • Analiza kampanii internetowej