Początkowo internet był wyłącznie medium informacyjnym. Wzrost popularności handlu elektronicznego i dynamiczny rozwój przedsiębiorstw korzystających z sieci sprawił, że dzisiaj pełni jeszcze jedną, niezwykle ważną funkcję -- doskonałego, taniego i niemal wszechobecnego narzędzia marketingowego. Aby firmowa strona WWW została zauważona, trzeba ją odpowiednio przygotować i wypromować. Co zrobić, aby wśród setek adresów zwracanych przez wyszukiwarki, nasza strona znalazła się możliwie najwyżej? Jakie zastosować techniki, aby przechytrzyć mechanizmy indeksujące?
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera książka "Marketing internetowy w wyszukiwarkach". Czytając ją, poznasz fakty i mity związane z pozycjonowaniem witryn WWW i korzystaniem z płatnych form promocji. Nauczysz się planować kampanię reklamową, dobierać słowa kluczowe, stosować narzędzia oferowane przez wyszukiwarki i oceniać rezultaty swoich działań. Dowiesz się, jak działają wyszukiwarki i w jaki sposób klasyfikują treści. I wreszcie najważniejsze -- nauczysz się modyfikować kod źródłowy strony WWW tak, aby mechanizm indeksujący jej nie przeoczył.
- Formy reklamy w wyszukiwarkach
- Korzystanie z usług firm zewnętrznych
- Inne formy reklamy internetowej
- Wybór słów kluczowych i ocena ich konkurencyjności
- Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach
- Reklama płatna w Google AdWords
- Dostosowywanie kodu źródłowego i treści strony do wymagań mechanizmów indeksujących
- Analiza kampanii internetowej