Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING INTERNETOWY W MAŁEJ FIRMIE - NOWA

26-06-2012, 21:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.50 zł     
Użytkownik mikewhiskey
numer aukcji: 2355485527
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 9   
Koniec: 16-06-2012 21:50:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



e-mail: [zasłonięte]@gmail.com



Klikajac "Kup teraz" akceptujesz warunki regulaminu znajdujacego sie w zakladce "O mnie".



Najczesciej zadawane pytania.



Zachecamy do dokonywania platnosci przez Allegro, dane do zwyklego przelwu znajdziesz w zakladce "O mnie".

 


 

 

Marketing internetowy w małej firmie

Autor/autorzy:

Holly Berkley

Tłumacze: Kanclerz Anna

Helion

 

 

 

Sztab doradców ds. e-marketingu:

 

 dokona selekcji grupy docelowej i dobierze odpowiednie narzędzia dotarcia do niej

 pomoże Ci przygotować interesującą treść na Twoją stronę WWW

 wyjaśni specyfikę programów partnerskich

 podpowie, jak pozycjonować witrynę w wyszukiwarkach

 zorganizuje dla Ciebie kampanię e-mailową

 wprowadzi Cię do społeczności internetowej

 

 Genialnie zarządzana mała firma!

 

 Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie

 Internet jest doskonałą powierzchnią reklamową. Wiedzą o tym specjaliści od reklamy i marketingu -- dlatego też często tworzą kampanie reklamowe, oparte wyłącznie na internecie. Odpowiednio zaprojektowana i wypromowana witryna WWW oraz prawidłowo przeprowadzona akcja mailingowa mogą dziś przynieść większy sukces niż stosowanie innych form reklamy. Dodatkowo, by spożytkować siłę internetu dla Twoich celów, nie musisz być rynkowym gigantem ani posiadać olbrzymiego budżetu. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.

 

 Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.

 

 Bezbłędne kierowanie małą firmą.

 Wykorzystywanie zalet small biznesu.

 Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.

 Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.

 

 

 

Oprawa: Miękka

Format: 14.0x21.0cm

Ilość stron: 150

Wydanie: 2

Rok wydania: 2009