Opis: Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci.Chociaż `oczywistą oczywistością` jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet.Zacznij od:zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Googleprowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowegotworzenia treści, które zostaną docenione przez rynekpromowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ
|
|
- Autorzy: Reed Jon
- Podtytuł: Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firme w sieci.
- Język oryginału: angielski
- Tłumaczenie: Sałbut Bartosz
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20367
- Rok wydania: 2012
- Objętość: 272
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.42
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46375
- Miejscowość: Gliwice
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]46375
- Wysokość: 14
- PKWiU: 58.11.1
|