(Nota wydawcy)
Początkowo internet był wyłącznie medium informacyjnym. Wzrost popularności handlu elektronicznego i dynamiczny rozwój przedsiębiorstw korzystających z sieci sprawił, że dzisiaj pełni jeszcze jedną, niezwykle ważną funkcję -- doskonałego, taniego i niemal wszechobecnego narzędzia marketingowego. Aby firmowa strona WWW została zauważona, trzeba ją odpowiednio przygotować i wypromować. Co zrobić, aby wśród setek adresów zwracanych przez wyszukiwarki, nasza strona znalazła się możliwie najwyżej? Jakie zastosować techniki, aby przechytrzyć mechanizmy indeksujące?
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera książka "Marketing internetowy w wyszukiwarkach". Czytając ją, poznasz fakty i mity związane z pozycjonowaniem witryn WWW i korzystaniem z płatnych form promocji. Nauczysz się planować kampanię reklamową, dobierać słowa kluczowe, stosować narzędzia oferowane przez wyszukiwarki i oceniać rezultaty swoich działań. Dowiesz się, jak działają wyszukiwarki i w jaki sposób klasyfikują treści. I wreszcie najważniejsze -- nauczysz się modyfikować kod źródłowy strony WWW tak, aby mechanizm indeksujący jej nie przeoczył.
Stan książek: "Marketing" praktycznie bez śladów użytkowania, był tylko przeglądany; "Pozycjonowanie" - niewielkie zagniecenia i otarcia okładki, ślady przewracania kartek.
Mile widziany odbiór osobisty -- szczegóły na stronie "O mnie".
_________________________________________Ważna informacja dotycząca wysyłki:przedmioty wysyłam dopiero po zaksięgowaniu pieniędzy na moim koncie bankowym, niezależnie od wybranej przez Kupującego opcji zapłaty.Decydując się na zapłatę poprzez "PayU", proszę wziąć pod uwagę, że czas księgowania płatności dokonywanych tym systemem wynosi do 3 dni roboczych (od momentu zlecenia wypłaty z konta pośrednika na konto osobiste sprzedawcy).Agent Rozliczeniowy dokonuje przekazania otrzymanych środków na rachunek Użytkownika nie później niż w terminie 3 dni, od chwili zgłoszenia przez Użytkownika żądania udostępnienia zgromadzonych środków. Agent Rozliczeniowy nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w przekazywaniu należnych środków na rachunek Użytkownika spowodowane przyczynami powstałymi po złożeniu przez Agenta Rozliczeniowego polecenia przelewu, a także za niezrealizowanie oraz opóźnienie w przekazaniu należnych środków spowodowane nie podaniem przez Użytkownika bądź podaniem nieprawidłowych lub niekompletnych danych, które uniemożliwiają zrealizowanie przelewu bankowego, jak również za opóźnienia będące następstwem zdarzeń niezależnych od Agenta Rozliczeniowego, w szczególności zdarzeń o charakterze siły wyższej. (cyt. za regulaminem usługi PayU)