Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING IN TRAVEL AND TOURISM Middleton, Fyall

11-02-2015, 1:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 265.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985255227
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-02-2015 01:39:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10968, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33104, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06710, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06869, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96190, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10968, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33104, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06710, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06869, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96190

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Marketing in Travel and Tourism

MARKETING IN TRAVEL AND TOURISM Middleton, Fyall

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Victor T.C. Middleton, Alan Fyall, Mike Morgan, Ashok Ranchhod BSc. MSc. MBA PhD. FCIM
Language: English
Publisher: A Butterworth-Heinemann Title
Publication Date: 20 Mar 2009
Dimensions: 28 x 2.8 x 21.6 cm
Format: Paperback
Pages: 528
Condition: NEW
Product_ID: A75A6D6936

 

 

Marketing in Travel and Tourism aims to guide and support readers through the complexities of tourism marketing in the 21st Century. It sets out clear explanations of marketing principles and concepts adapted from mainstream services marketing, and goes on to illustrate the range of applications currently practised in the modern visitor economy. Now in its fourth edition, and reprinted almost every year since 1988, each chapter of the book has been updated to include current evaluations of all the key developments in marketing, especially consumer centric marketing and the now focal role of the Internet in the marketing mix. The chapters on communicating with cutomers have been extensively rewritten to take account of e-marketing and related marketing developments in tourism that are pulled together in a forward looking Epilogue.This fully revised edition includes: Full colour interior with pedagogic features such as discussion questions and exercises to encourage further exploration of key areas New material on the role of e-marketing, motivations and consumer behaviour Five in-depth international case studies, including Tourism New Zealand and Agra Indian World Heritage Site, along with 17 mini cases to contextualise learning A companion website for students and lecturers which includes PowerPoint slides and review questions to aid teaching and learning Marketing in Travel and Tourism provides a truly international and comprehensive guide to marketing in the global travel industry, an indispensible text for all students and lecturers.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 CULTURAL HERITAGE AND TOURISM: AN INTRODUCTION

 TOURISM PLANNING Michael Hall

 MARKETING AND MANAGING TOURISM DESTINATIONS

 TOURISM AND DEVELOPMENT IN THE DEVELOPING WORLD

 STRATEGIC MANAGEMENT FOR TRAVEL AND TOURISM Evans

 MARKETING FOR TOURISM J. Christopher Holloway