Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING IN THE ROUND Dietrich, Livingston

22-05-2014, 19:24
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 145.95 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4177133082
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 2   
Koniec: 22-05-2014 19:31:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>88974, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54457, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69897, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97805, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97491, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>88974, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54457, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69897, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97805, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97491

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Marketing in the Round: How to Develop an Integrated Marketing Campaign in the Digital Era (Que Biz-Tech)

MARKETING IN THE ROUND Dietrich, Livingston

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Gini Dietrich, Geoff Livingston
Language: English
Publisher: QUE
Publication Date: 23 April 2012
Dimensions: 15.2 x 2.3 x 22.9 cm
Format: Hardcover
Pages: 224
Condition: NEW
Product_ID: A7D[zasłonięte]97491

 

 

Drive more value from all your marketing and communications channels--together! Demolish your silos and sync all your messaging, strategies, and tactics (really!). Optimize every medium and platform, from iPad and Facebook to TV and direct. This book is a must-read for every senior marketing, communications, and PR decision-maker. It,s not about social media. Or new (or old) media. It,s about results-and there,s only one way to get results. You must finally bite the bullet, tear down your silos, and integrate all your marketing and communications. That,s how you choose the best platforms and messages for each customer. That,s how you make research and metrics work. That,s how you overcome today,s insane levels of complexity and clutter. You,re thinking: Oh, that,s all I need to do? "Just" integrate my whole organization? Are you nuts? No. We,re not. It can be done. This book,s authors have done it. They,ve shown others how to do it. And now they,re going to show you. Step by step. Strategy. Tactics. Research. Metrics. Culture. Social. Mobile. Direct. Broadcast. Print. All of it. With you, the marketing/communications decision-maker, right at the center...right where you belong!Even now, organizational silos prevent most companies from conversing coherently with customers, delivering the right targeted messages, and building real synergies across all their marketing and communications programs. Now, Gini Dietrich and Geoff Livingston show how to finally break down those silos, bridging traditional and newer disciplines to drive more value from all of them. You,ll learn how to create a flexible marketing hub with integrated spokes including sales, PR, advertising, customer service, HR, social media, and the executive team. Then, you,ll learn how to use your hub to speak cohesively with each customer through the tools and platforms that deliver the best results at the lowest cost. Dietrich and Livingston guide you through hands-on strategic planning, illustrating key points with real case studies and offering practical exercises for applying their principles. You,ll learn how to perform baseline analyses of media from iPad apps to radio, optimize resource allocation, change culture to overcome siloed behavior, use measurement to clear away obstacles, and gain more value from every marketing investment you make. Pull it all together--finally!How to successfully integrate your tactics, tools, messages, and teams Better goals, better results: beyond "SMART" to "SMARTER" Specific, measurable, attainable, relevant, time-bound, evaluate, and reevaluate Better listening: stakeholders, customers, and research that works How to make sure you hear what really matters Four powerful ways to market in the round When to go direct, come from above, use the groundswell, or execute flanking maneuvers

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 OPTIMIZE Lee Odden

 ADVANCED GOOGLE ADWORDS Brad Geddes

 UNDERSTANDING DIGITAL MARKETING Ryan, Jones

 RETURN ON INFLUENCE Mark Schaefer

 DIGITAL MARKETING Chaffey