|
e-mail [zasłonięte]@gmail.com
telefon 664-[zasłonięte]-763
|
|
Wyłącznie przedpłata na konto
|
|
Przesyłki wysyłane są priorytetem (Poczta Polska) Koszt przesyłki - 0 zł
|
|
1. PRZED ZAKUPEM Do większości publikacji oferuję darmowy fragment książki.
2. Zakup potwierdź mailem wpisując swój nick z Allegro.
3. W odpowiedzi otrzymasz dane do dokonania płatności (nr konta i tytuł przelewu)
4. Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłam kupującemu pełną wersję elektroniczną książki - gratis!!!
5. Informuję o terminie wysłania książki drukowanej.
6. Po otrzymaniu przesyłki kupujący wystawia komentarz, co jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła zgodnie z umową.
7. Komentarz wystawiam jako druga.
8. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni od otrzymania maila potwierdzającego, proszę o kontakt celem wyjaśnienia sytuacji.
|
|
|
|
"Marketing impulsowy" Scott Lewis i Joe Vitale
Wydawca: "Złote Myśli" ISBN: [zasłonięte]978-8382-610-4 ilość stron: 103 Książka drukowana - nowa okładka: miękka cena rynkowa: 29,90 zł
cena promocyjna: 22,43 zł przesyłka: 0 zł
Spis treści:
- WSTĘP - DAN KENNEDY
- JAK ODKRYŁEM MARKETING IMPULSOWY?
- 49 ZASAD MARKETINGU IMPULSOWEGO
- 1. Jak obudzić w ludziach chęć kupowania?
- 2. Sprzedawaj marzenia – nie sposoby na ich realizację
- 3. Zgarniaj klientów wprost z ulicy
- 4. Im dłużej ich przytrzymasz, tym więcej kupią
- 5. Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej
- 6. Ułatwiaj klientom wydawanie pieniędzy
- 7. Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę
- 8. Pozwól zaciągnąć u siebie kredyt
- 9. Jak zachęcić do wydawania pieniędzy
- 10. Wypłata gotówki zawsze na tyłach kasyna
- 11. Strategiczne znaczenie kolorów
- 12. Zasada “O mały włos”
- 13. Niewielkie, częste wygrane
- 14. Drobne zmiany w tym co znane
- 15. Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące
- 16. Specjalny zapach może zachęcać do hazardu
- 17. Niech projekt wzbudza niepokój
- 18. Kasyna mają wyglądać na zatłoczone
- 19. Najmij statystów
- 20. Wykorzystaj wąskie korytarze
- 21. Zaciekaw przez ograniczenie wglądu do wnętrza
- 22. Minimalistyczny wystrój kasyn
- 23. Jasno oświetlony sprzęt, ciemne kasyno
- 24. Niskie sufity
- 25. Podziel kasyno na mniejsze części
- 26. Niech przejścia z dywanami prowadzą do głównych sal
- 27. Zrób użytek ze znaków
- 28. Jak zmusić klientów żeby sami “biegli” do Ciebie?
- 29. Współdziałaj z rozpoznawalną marką
- 30. Kluby graczy jako źródło pozyskiwania danych
- 31. Kluby graczy zachęcają do gry
- 32. Płać za przegrywanie
- 33. Kradzione tuczy
- 34. Światła! Kamera! Akcja! – Spektakl którego nie możesz przegapić!
- 35. Na to ludzie wydadzą ostatnie pieniądze
- 36. Miejsce do imprezowania – jak z hazardu zrobić zabawę towarzyską
- 37. Obstaw za jedynie $1 w Karaibskim Stud Pokerze
- 38. Pamiątkowe sztony
- 39. Białe tygrysy, czyli Siła Tajemnicy
- 40. Jak zarobić dodatkowy milion w godzinę?
- 41. Dodatkowe zyski
- 42. Dźwięk zwycięstwa
- 43. Osobiście zaadresowane listy do klientów
- 44. Turnieje dla graczy
- 45. Slogany nie wystarczą
- 46. “Zwiąż” klienta ze sobą
- 47. Znajdź odpowiednie “połączenie”
- 48. Przyciągaj ludzi jedzeniem
- 49. Co jeszcze?
- BONUS 1
- Przekonaj się, jaka siła tkwi w odpowiedniej prezentacji
- BONUS 2
- To gdzie jesz również ma wpływ na zyski!
- BONUS 3
- Jak skusić klientów do wydawania większej ilości pieniędzy?
- BONUS 4
- Niesamowita historia śródmieścia Las Vegas
- BONUS 5
- Chytre sztuczki kasynowe
- 1. Zamykaj ludzi w środku
- 2. Spróbuj ich nieco podchmielić
- 3. Trzymaj ich “przy nadziei”
- BONUS 6
- Cztery najbardziej wpływowe kasyna w Las Vegas
- • Flamingo
- • Caesars Palace Jay'a Sarno – zbuduj to, co najlepsze, a sami do Ciebie przyjdą. Dla najlepszych, od zawsze
- • Jay Sarno część 2 - Circus Circus
- • Bill Bennett – Siła zasady Wall-Mart i reanimacja Circus Circus
- • Mirage Steve Wynna: Zasada wszystkiego w jednym, oraz siła środowiska
- BONUS 7
- Ubaw i migające światła - Bob Stupak i Histora Vegas World
- O AUTORACH
Jak wywołać u Klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej?
Czego możesz nauczyć się od kasyn z Las Vegas? Istnieje ogromna ilość "szczegółów", które powodują, że kasyna niezwykle skutecznie "wyciągają pieniądze" od swoich klientów.
Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas... Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz).
Dlaczego marketingowa wiedza i doświadczenie właścicieli kasyn są praktyczne uniwersalne?
Proces podejmowania decyzji o zakupie jest podobny, bez względu na to, czy kupujesz żetony w kasynie, książki w naszym serwisie, czy samochód u dealera samochodowego... Zobacz, jak wiele wspólnego ma marketing kasyn z marketingiem internetowym:
"Gdy klient jest gotów zapłacić, ułatw mu to jak najbardziej. Honoruj jak najwięcej głównych rodzajów kart kredytowych, kart debetowych, czeków, czegokolwiek. Zakupy pod wpływem impulsu wymagają od Ciebie błyskawicznego finalizowania transakcji. Opóźnienia prowadzą do wahania i, w konsekwencji, do utraty klientów. Ta zasada sprawdza się także w sieci." - takich przykładów znajdziesz wiele w całej książce„Marketing impulsowy”.
To nie przypadek, że współautorem opisywanej tu książki jest dr Joe Vitale - ekspert w dziedzinie marketingu internetowego, który napisał między innymi bestseller "Hipnotyczny Marketing".
"Reklamy kasyn pokazują uśmiechniętych ludzi z workami pieniędzy, nie ludzi siedzących przy automatach otoczonych dymem papierosowym, sięgającym co chwila po kolejną monetę. To działa w dowolnym innym biznesie. Jeśli budujesz mieszkania, w reklamie pokazuj uśmiechniętych klientów, chwalących się nowym mieszkaniem. W sieci, pokazuj końcowy rezultat korzystania z Twoich usług.
W skrócie, sprzedajesz marzenia, a nie sposoby na ich realizację. Sprzedajesz stek, nie to jak go przyrządzasz."
Oto niektóre z 49 zasad marketingu impulsywnego, które znajdziesz w książce „Marketing impulsowy”:
- Jak obudzić w ludziach chęć kupowania?
- Sprzedawaj marzenia – nie sposoby na ich realizację
- Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej
- Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę
- Zasada “O mały włos”
- Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące
- Zaciekaw przez ograniczenie wglądu do wnętrza
- Jak zmusić klientów żeby sami “biegli” do Ciebie?
- Na to ludzie wydadzą ostatnie pieniądze
- Obstaw za jedynie $1 w Karaibskim Stud Pokerze
- Osobiście zaadresowane listy do klientów
- Znajdź odpowiednie “połączenie”
- Przyciągaj ludzi jedzeniem
Przekonaj się, jaka siła tkwi w odpowiedniej prezentacji
To gdzie jesz również ma wpływ na zyski!
Jak skusić klientów do wydawania większej ilości pieniędzy?
Niesamowita historia śródmieścia Las Vegas
Zanim jeszcze pochłonie Cię zgłębianie tajników impulsywnego marketingu, przestań się na chwilę zastanawiać, jak szybko zwróci Ci się inwestycja w tę książkę i działaj:
BONUS !!! Po dokonaniu wpłaty otrzymasz gratisowo pełną wersję elektroniczną.
|
|
|