Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing impulsowy Joe Vitale OSTATNIE wys. 24 h

28-11-2014, 20:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17.90 zł     
Użytkownik beniamind24
numer aukcji: 4749493013
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 3   
Koniec: 28-11-2014 20:03:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

beniamind

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail: [zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"

UWAGA!!! Zanim, przedstawię korzyści wynikające z zakupu na moich aukcjach,
chcę otwarcie napisać o 4 najsłabszych stronach mojego biznesu,
tak, aby każdy miał jasność wyboru…


W gąszczu aukcji internetowych i różnego rodzaju mniej lub bardziej ciekawych ofert,
coraz trudniej znaleźć rzetelnych sprzedawców.
Gdy przeglądam aukcje i szukam czegoś dla siebie, zawsze mam ogromny niepokój,
bo okazuje się, że wszyscy sprzedawcy robią wszystko „najlepiej”.
U każdego jest „najszybciej” i „najtaniej” i w ogóle wszystko „naj”.
Rzeczywistość najczęściej weryfikuje te wszystkie „naj”,
dlatego nie będę próbował jej naginać i napiszę tylko prawdę…

 

1. Niestety, nie mogę napisać, że jestem automatem, a zatem i mnie przydarzają się błędy.

Mogę za to napisać, że dzięki temu do każdego podchodzę indywidualnie,
a „swoje” błędy zawsze odpowiednio rekompensuję swoim klientom.


 

2. Nie mogę również napisać, że siedzę przy komputerze NON STOP,
a także, że nie zdarzają mi się awarie sprzętu, czy też brak łączności internetowej,
co może czasem spowodować, że nie otrzymają Państwo obiecanych gratisów od razu po wpłacie.

Zapewniam jednak, że obsługa klienta przed, jak i po sprzedaży jest dla tak samo ważna,
a priorytetem są dla mnie jakość i profesjonalizm.
Dlatego nadrobię zaległości natychmiast, gdy tylko będzie to możliwe.


 

3. Nie mogę napisać nawet, że jestem do Państwa dyspozycji 24h/dobę,
gdyż, jak każdy człowiek, potrzebuję odpoczynku.

Dzięki temu, jednak, w czasie, który poświęcam na obsługę sprzedaży,
mogę być wypoczęty, bardziej wydajny i pracować „na pełnych obrotach”.
Dlatego wybierając nasze aukcje zagwarantujecie sobie Państwo
zadowolenie z przebiegu transakcji oraz zakupionych towarów.


 

4. Nie napiszę też, że jestem najlepszym sprzedawcą na Allegro.

Mogę jednak zapewnić, że podchodzę do transakcji bardzo poważnie,
czego dowodem są komentarze, które zbieram od V 2009 roku.

 

Zanim kupisz, możesz jeszcze spróbować znaleźć tańszą ofertę,
a następnie dopiero wrócić i dokonać zakupu.

 


Teraz śmiało mogę przejść do przedstawienia naszej oferty


Na tej aukcji oferujemy...

"Marketing impulsowy" - Scott Lewis & Joe Vitale

 

Wydawca: "Złote Myśli"
wydanie II - 2008
ISBN [zasłonięte]978-8382-610-4
Książka drukowana
ilość stron: 103
nasza cena: 17,90 zł


 

 


Jak wywołać u Klienta impuls do zakupu
i zacząć sprzedawać znacznie więcej?

 

Czego możesz nauczyć się od kasyn z Las Vegas?
Istnieje ogromna ilość "szczegółów", które powodują, że kasyna niezwykle skutecznie "wyciągają pieniądze" od swoich klientów.

Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych?
Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas...
Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz).

Dlaczego marketingowa wiedza i doświadczenie
właścicieli kasyn są praktyczne uniwersalne?

Proces podejmowania decyzji o zakupie jest podobny, bez względu na to, czy kupujesz żetony w kasynie,
książki w naszym serwisie, czy samochód u dealera samochodowego...
Zobacz, jak wiele wspólnego ma marketing kasyn z marketingiem internetowym:

"Gdy klient jest gotów zapłacić, ułatw mu to jak najbardziej.
Honoruj jak najwięcej głównych rodzajów kart kredytowych, kart debetowych, czeków, czegokolwiek.
Zakupy pod wpływem impulsu wymagają od Ciebie błyskawicznego finalizowania transakcji.
Opóźnienia prowadzą do wahania i, w konsekwencji, do utraty klientów.
Ta zasada sprawdza się także w sieci."
- takich przykładów znajdziesz wiele w całej książce.

To nie przypadek, że współautorem opisywanej tu książki jest
dr Joe Vitale
- ekspert w dziedzinie marketingu internetowego,
który napisał między innymi bestseller "Hipnotyczny Marketing".

 

"Reklamy kasyn pokazują uśmiechniętych ludzi z workami pieniędzy,
nie ludzi siedzących przy automatach otoczonych dymem papierosowym, sięgającym co chwila po kolejną monetę.
To działa w dowolnym innym biznesie.
Jeśli budujesz mieszkania, w reklamie pokazuj uśmiechniętych klientów, chwalących się nowym mieszkaniem.
W sieci, pokazuj końcowy rezultat korzystania z Twoich usług.

W skrócie, sprzedajesz marzenia, a nie sposoby na ich realizację.
Sprzedajesz stek, nie to jak go przyrządzasz."

 

Oto niektóre z 49 zasad marketingu impulsywnego, które znajdziesz w tej książce:

  • Jak obudzić w ludziach chęć kupowania?
  • Sprzedawaj marzenia – nie sposoby na ich realizację
  • Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej
  • Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę
  • Zasada “O mały włos”
  • Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące
  • Zaciekaw przez ograniczenie wglądu do wnętrza
  • Jak zmusić klientów żeby sami “biegli” do Ciebie?
  • Na to ludzie wydadzą ostatnie pieniądze
  • Obstaw za jedynie $1 w Karaibskim Stud Pokerze
  • Osobiście zaadresowane listy do klientów
  • Znajdź odpowiednie “połączenie”
  • Przyciągaj ludzi jedzeniem

Zanim jeszcze pochłonie Cię zgłębianie tajników impulsywnego marketingu, przestań się na chwilę zastanawiać,
jak szybko zwróci Ci się inwestycja w tę książkę i działaj:



Zdecyduj i wprowadź Nową Jakość
do swojego życia

 

 

 

 

 

 

  • WSTĘP - DAN KENNEDY
  • JAK ODKRYŁEM MARKETING IMPULSOWY?
  • 49 ZASAD MARKETINGU IMPULSOWEGO
  • 1. Jak obudzić w ludziach chęć kupowania?
  • 2. Sprzedawaj marzenia – nie sposoby na ich realizację
  • 3. Zgarniaj klientów wprost z ulicy
  • 4. Im dłużej ich przytrzymasz, tym więcej kupią
  • 5. Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej
  • 6. Ułatwiaj klientom wydawanie pieniędzy
  • 7. Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę
  • 8. Pozwól zaciągnąć u siebie kredyt
  • 9. Jak zachęcić do wydawania pieniędzy
  • 10. Wypłata gotówki zawsze na tyłach kasyna
  • 11. Strategiczne znaczenie kolorów
  • 12. Zasada “O mały włos”
  • 13. Niewielkie, częste wygrane
  • 14. Drobne zmiany w tym co znane
  • 15. Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące
  • 16. Specjalny zapach może zachęcać do hazardu
  • 17. Niech projekt wzbudza niepokój
  • 18. Kasyna mają wyglądać na zatłoczone
  • 19. Najmij statystów
  • 20. Wykorzystaj wąskie korytarze
  • 21. Zaciekaw przez ograniczenie wglądu do wnętrza
  • 22. Minimalistyczny wystrój kasyn
  • 23. Jasno oświetlony sprzęt, ciemne kasyno
  • 24. Niskie sufity
  • 25. Podziel kasyno na mniejsze części
  • 26. Niech przejścia z dywanami prowadzą do głównych sal
  • 27. Zrób użytek ze znaków
  • 28. Jak zmusić klientów żeby sami “biegli” do Ciebie?
  • 29. Współdziałaj z rozpoznawalną marką
  • 30. Kluby graczy jako źródło pozyskiwania danych
  • 31. Kluby graczy zachęcają do gry
  • 32. Płać za przegrywanie
  • 33. Kradzione tuczy
  • 34. Światła! Kamera! Akcja! – Spektakl którego nie możesz przegapić!
  • 35. Na to ludzie wydadzą ostatnie pieniądze
  • 36. Miejsce do imprezowania – jak z hazardu zrobić zabawę towarzyską
  • 37. Obstaw za jedynie $1 w Karaibskim Stud Pokerze
  • 38. Pamiątkowe sztony
  • 39. Białe tygrysy, czyli Siła Tajemnicy
  • 40. Jak zarobić dodatkowy milion w godzinę?
  • 41. Dodatkowe zyski
  • 42. Dźwięk zwycięstwa
  • 43. Osobiście zaadresowane listy do klientów
  • 44. Turnieje dla graczy
  • 45. Slogany nie wystarczą
  • 46. “Zwiąż” klienta ze sobą
  • 47. Znajdź odpowiednie “połączenie”
  • 48. Przyciągaj ludzi jedzeniem
  • 49. Co jeszcze?
  • BONUS 1
  • Przekonaj się, jaka siła tkwi w odpowiedniej prezentacji
  • BONUS 2
  • To gdzie jesz również ma wpływ na zyski!
  • BONUS 3
  • Jak skusić klientów do wydawania większej ilości pieniędzy?
  • BONUS 4
  • Niesamowita historia śródmieścia Las Vegas
  • BONUS 5
  • Chytre sztuczki kasynowe
  • 1. Zamykaj ludzi w środku
  • 2. Spróbuj ich nieco podchmielić
  • 3. Trzymaj ich “przy nadziei”
  • BONUS 6
  • Cztery najbardziej wpływowe kasyna w Las Vegas
  • • Flamingo
  • • Caesars Palace Jay'a Sarno – zbuduj to, co najlepsze, a sami do Ciebie przyjdą. Dla najlepszych, od zawsze
  • • Jay Sarno część 2 - Circus Circus
  • • Bill Bennett – Siła zasady Wall-Mart i reanimacja Circus Circus
  • • Mirage Steve Wynna: Zasada wszystkiego w jednym, oraz siła środowiska
  • BONUS 7
  • Ubaw i migające światła - Bob Stupak i Histora Vegas World
  • O AUTORACH

 

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail.: beniamind24[zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"