Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing i strategia sprzedaży w ciepłownictwie

08-02-2014, 15:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 zł     
Użytkownik CIBET_Redakcja
numer aukcji: 3929529680
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1   
Koniec: 08-02-2014 15:11:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.20 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1997
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

CIBET

Dane kontaktowe
[zasłonięte]@cibet.pl
22 57-39-720

Adres wydawnictwa: al. Krakowska[zasłonięte]197 020 Warszawa
Informacje dodatkowe
Płatność:
Przelew na konto:
531[zasłonięte]105500[zasłonięte]90200[zasłonięte]993

Odbiór osobisty:
Po odbiór książek
zapraszamy do naszej siedziby
(adres powyżej)

przy odbiorze osobistym
płatność gotówką
Wysyłka

Wysyłki realizowane są
za pośrednictwem Poczty Polskiej
lub firmy kurierskiej

Przy zamówieniach o wartości
powyżej 100 zł pokrywamy
koszty wysyłki pocztą
priorytetową.

Kupując na tej aukcji przy przedpłacie na konto udzielasz nam pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług w Twoim imieniu z Pocztą Polską, celem przesłania za jej pośrednictwem zakupionego towaru. Te środki nie stanowią mojego dochodu i są równe opłacie pocztowej.
Opis przedmiotu
PROMOCJA!!! Teraz tylko 5 zł!

Marketing i strategia sprzedaży w ciepłownictwie - Dieter Dommann

Stan książki: NOWA
Wydawnictwo: CIBET 1997
Stron: 104
Format: 15 x 21,5 cm
Okładka miękka


Polecamy Państwa uwadze kolejną pozycję z naszej serii wydawnictw specjalistycznych. Chcielibyśmy przybliżyć Państwu zagadnienia związane z prowadzeniem działalności na rynku i jego zdobywaniem, a także utrzymaniem i powiększaniem stanu posiadania.

Na tej aukcji prezentujemy Państwu książkę autorstwa Dietera Dommanna "Marketing i strategia sprzedaży w ciepłownictwie".

Książka znajduje zastosowanie nie tylko w branży ciepłowniczej. Poszczególne rozdziały traktują o ogólnych zagadnieniach marketingu, a zilustrowane zostały przykładami działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa energetyki cieplnej, tak więc do tej pozycji mogą sięgnąć wszyscy zainteresowani tą tematyką.

Zawarta w książce wiedza poparta jest wieloletnimi doświadczeniami niemieckich dystrybutorów ciepła. Wiedza ta jest niezbędna i z pewnością zaowocuje w przyszłości wymiernymi efektami.

Korzystajmy z przetartych szlaków, aby nie musieć uczyć się na własnych błędach.