Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing i public relations w małej firmie Wyd 2

19-01-2012, 15:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 1999389549
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 14-01-2012 12:42:56
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor:Moi Ali
Stron:480
Tytuł oryginału: Practical Marketing and Public Relations for the Small Business
Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1872-9
Format: A5
Numer z katalogu: 4770

Sztab doradców ds. marketingu i PR:

  • wyjaśni Ci pojęcia związane z marketingiem i public relations
  • opracuje strategię marketingową i dobierze odpowiednie media oraz formy reklamy
  • przedstawi zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR
  • przeprowadzi badania marketingowe
  • pomoże Ci w kreowaniu wizerunku firmy i budowaniu marki
  • nauczy Cię, jak przygotowywać publikacje i materiały dla prasy
  • udzieli wskazówek na temat tworzenia materiałów promocyjnych

Genialnie zarządzana mała firma!

 

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Prowadząc firmę, trzeba stale pamiętać o tym, że warunkiem jej sukcesu jest tworzenie i podtrzymywanie właściwych relacji z otoczeniem rynkowym — klientami, dostawcami, a nawet… konkurencją. Dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy znacząco poprawiają jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. Jeśli dysponujesz ograniczonymi środkami na działania reklamowe i public relations, dowiedz się, jak tworzyć i realizować skuteczne programy promocyjne, łagodne dla Twojego budżetu. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia — wypłyń na szerokie wody biznesu.

Tytuły wchodzące w skład serii „Mała firma” dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.

  • Bezbłędne kierowanie małą firmą.
  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
  • Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Praktyka, praktyka, praktyka… Podczas czytania tej publikacji nasuwają się tylko takie słowa. Wyjątkowa pozycja, na wskroś przesycona praktycznymi poradami, wskazówkami, informacjami, co i jak zrobić. Dla małego przedsiębiorstwa to lektura obowiązkowa. Publikacja podzielona jest na dwa obszary — teorii (zwanej tutaj „zasadami”) oraz praktyki (stanowiącej znacznie większą część książki). Zasady marketingowe, niezbędne do zrozumienia mechanizmów praktycznych działań w tym zakresie, wyłożone są w sposób prosty, przystępny dla czytelnika. A sama praktyka to przykłady, porady, ciekawe spostrzeżenia oraz studia przypadków. Wszystko to bezpośrednio i bardzo szczegółowo pokazuje gotowe rozwiązania marketingowe dla małej firmy. Pozostaje tylko czytać, analizować i wprowadzać w życie propozycje tu przedstawione.
dr Agnieszka Dejnaka
Dobry pomysł na ciekawą książkę, przejrzysty układ publikacji, przystępny język… Teoria w tej książce podana jest w interesujący sposób, część praktyczna zawiera trafne przykłady, anegdoty, wskazówki oraz konkretne propozycje rozwiązań. Dodatkowo wart pochwały jest użyteczny słownik terminów marketingowych, pomagający zrozumieć język specjalistów działających w tej branży.
Iwona Berlińska-Konopka
wykładowca Polish Open University

Marketing i public relations w małej firmie Wyd 2


Dodano 2[zasłonięte]010-01 13:37
Wysyłka Kurierem Cała Polska Przy Wpłacie na Konto 22zł do 30kg