|
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Autor: Moi Ali Wydawnictwo: Onepress ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1872-9 Okładka: miękka Liczba stron: 480 Wymiary: A5 Rok wydania: 2009 Cena rynkowa: 49,00 zł
|
|
Sztab doradców ds. marketingu i PR:
wyjaśni Ci pojęcia związane z marketingiem i public relations opracuje strategię marketingową i dobierze odpowiednie media oraz formy reklamy przedstawi zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR przeprowadzi badania marketingowe pomoże Ci w kreowaniu wizerunku firmy i budowaniu marki nauczy Cię, jak przygotowywać publikacje i materiały dla prasy udzieli wskazówek na temat tworzenia materiałów promocyjnych
Genialnie zarządzana mała firma!
Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie Prowadząc firmę, trzeba stale pamiętać o tym, że warunkiem jej sukcesu jest tworzenie i podtrzymywanie właściwych relacji z otoczeniem rynkowym -- klientami, dostawcami, a nawet... konkurencją. Dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy znacząco poprawiają jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. Jeśli dysponujesz ograniczonymi środkami na działania reklamowe i public relations, dowiedz się, jak tworzyć i realizować skuteczne programy promocyjne, łagodne dla Twojego budżetu. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.
Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
Bezbłędne kierowanie małą firmą. Wykorzystywanie zalet small biznesu. Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa. Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
|
|

|
|