Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing i public relations w małej firmie 24H

02-06-2012, 19:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł     
Użytkownik nantess
numer aukcji: 2332360090
Miejscowość Sosnowiec
Wyświetleń: 10   
Koniec: 18-05-2012 13:38:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane


Autor: Moi Ali
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1872-9
Okładka: miękka
Liczba stron: 480
Wymiary: A5
Rok wydania: 2009
Cena rynkowa: 49,00 zł


Marketing i public relations w małej firmie 24H

Sztab doradców ds. marketingu i PR:

wyjaśni Ci pojęcia związane z marketingiem i public relations
opracuje strategię marketingową i dobierze odpowiednie media oraz formy reklamy
przedstawi zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR
przeprowadzi badania marketingowe
pomoże Ci w kreowaniu wizerunku firmy i budowaniu marki
nauczy Cię, jak przygotowywać publikacje i materiały dla prasy
udzieli wskazówek na temat tworzenia materiałów promocyjnych

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Prowadząc firmę, trzeba stale pamiętać o tym, że warunkiem jej sukcesu jest tworzenie i podtrzymywanie właściwych relacji z otoczeniem rynkowym -- klientami, dostawcami, a nawet... konkurencją. Dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy znacząco poprawiają jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. Jeśli dysponujesz ograniczonymi środkami na działania reklamowe i public relations, dowiedz się, jak tworzyć i realizować skuteczne programy promocyjne, łagodne dla Twojego budżetu. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.

Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.

Bezbłędne kierowanie małą firmą.
Wykorzystywanie zalet small biznesu.
Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.