Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

marketing i public relations w małej firmie

04-10-2014, 8:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 24.90 zł     
Użytkownik Paulinho
numer aukcji: 4637052922
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Licytowało: 1    Wyświetleń: 13   
Koniec: 04-10-2014 08:45:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Tytuł oryginału: Practical Marketing and Public Relations for the Small Business Autorzy: Moi Ali Rok wydania: 2004 Stron: 472 Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń ISBN: 83-7361-625-X Format: A5 Oprawa: miękka Książka jest używana ale stan bardzo dobry Zmień podejście do zarządzania swoją firmą Opracuj strategię marketingową Wykorzystaj różne media do reklamy Zadbaj o swoich klientów W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy mogą znacząco poprawić jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. W wielu książkach temat działań marketingowych i PR jest poruszany, ale zwykle w sposób zbyt teoretyczny, odległy od realiów współczesnego rynku i specyfiki działalności małych przedsiębiorstw. Książka "Marketing i public relations w małej firmie" prezentuje temat od bardziej praktycznej strony, dostarczając rozsądnych, przystępnych porad i mnóstwa praktycznych wskazówek, podpowiedzi i pomysłów. Książka jest skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców dysponujących ograniczonymi środkami na działania marketingowe i public relations. Jednak zarządzający bardziej zasobnymi firmami także znajdą w niej wiele dla siebie. Czytając ją, dowiesz się, jak tworzyć i realizować własne programy marketingowe i public relations, aby skuteczniej docierać do klientów, a co za tym idzie, zwiększać zyski. Wyjaśnienie pojęć związanych z marketingiem i public relations Walka z konkurencją Kreowanie wizerunku firmy i budowanie marki Zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR Pisanie materiałów prasowych i publikacji Reklama -- zasady i narzędzia Badania marketingowe Dbałość o klientów Tworzenie materiałów promocyjnych Współpraca z agencją reklamową Bez względu na to, czy prowadzisz przedsiębiorstwo jednoosobowe czy firmę średniej wielkości, przeczytaj tę książkę -- już teraz naucz się wykorzystywać możliwości, jakie daje marketing i PR