Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie.
OK
Polityka Prywatności
Zaakceptuj i zamknij X
DARMOWE ARCHIWUM ALLE
Strona startowa
Kategorie
Kontakt
Szukaj
:
Archiwum Alle
>
Książki i Komiksy
>
Książki naukowe i popularnonaukowe
>
Biznes, nauki ekonomiczne
>
Marketing
MARKETING I PR W CZASIE RZECZYWISTYM - 2012
02-06-2012, 16:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz:
56.50
zł
Użytkownik
nemezir
numer aukcji:
2283459719
Miejscowość
Rybnik
Wyświetleń:
18
Koniec:
17-05-2012 06:45:28
Dodatkowe informacje:
Stan:
Nowy
Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie.
MARKETING I PR W CZASIE RZECZYWISTYM
Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem
Autor/autorzy:
Scott David Meerman
Wydawca:
Wolters Kluwer Polska
Oprawa Twarda
Format 17.5x24.5cm
Ilość stron 234
Rok wydania 2012
***
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek
Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej
Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji
We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo
• metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami,
• przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki,
• sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów,
• inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
***
Książki nowe !
Do każdej następnej zakupionej książki w zamówieniu doliczymy tylko 1,50 zł koszt wysyłki.