Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING I PR W CZASIE RZECZYWISTYM - 2012

02-06-2012, 16:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 56.50 zł     
Użytkownik nemezir
numer aukcji: 2283459719
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 18   
Koniec: 17-05-2012 06:45:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 


MARKETING I PR W CZASIE RZECZYWISTYM 
Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem

  

Autor/autorzy:
         Scott David Meerman     
    
Wydawca:
Wolters Kluwer Polska
 
Oprawa Twarda
Format 17.5x24.5cm
Ilość stron 234
Rok wydania 2012
 
***  
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek
Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej
Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji
We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo
• metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami,
• przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki,
• sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów,
• inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.

***    
 
Książki nowe !
Do każdej następnej zakupionej książki w zamówieniu doliczymy tylko 1,50 zł koszt wysyłki.

MARKETING I PR W CZASIE RZECZYWISTYM - 2012