Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing i PR w czasie rzeczywistym [nowa]

19-01-2012, 22:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59.40 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2004637324
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 17-01-2012 09:21:54
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Marketing i PR w czasie rzeczywistym
Meerman Scott David

Marketing i PR w czasie rzeczywistym
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64135
  • liczba stron: 236
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-11
  • Opis

    Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek?Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej?Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji?We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo:- metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami,- przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki,- sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów,- inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa