Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing i PR w czasie rzeczywistym [nowa]

19-01-2012, 22:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59.60 zł     
Użytkownik BookMaster_pl
numer aukcji: 2004547690
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 17-01-2012 09:21:28
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Marketing i PR w czasie rzeczywistym - Meerman Scott David



Dane firmy:

Księgarnia internetowa
BookMaster_pl

al.Solidarności 117 lok. 406
00-140 Warszawa

Odbiór osobisty:

Każdą zakupioną książkę
możesz odebrać osobiście, oszczędzając na kosztach przesyłki.
Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji.


BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze,
bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach.
Wszystkie prezentowane książki są nowe.
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną "o mnie".
Zapraszamy do licytacji.

Przedmiotem licytacji jest:

Marketing i PR w czasie rzeczywistym

Meerman Scott David

Dane o książce:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64135
  • liczba stron: 236
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-11
  • Stan książki: NOWA, NIEUŻYWANA

    Marketing i PR w czasie rzeczywistym opis książki:
    Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek?Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej?Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji?We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo:- metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami,- przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki,- sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów,- inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.



    Zapraszamy

    • 1. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym książki w trakcie transportu.
    • 2. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
    • 3. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
    • 4. Sprawdź nasze komentarze