Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing Harvard Business Review ~WYPRZEDAŻ -60%

15-10-2014, 18:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27.60 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 27.60 zł     
Użytkownik mikipinki
numer aukcji: 4660438661
Miejscowość Bielsko-Biała
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 49   
Koniec: 15-10-2014 17:43:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda z obwolutą
Rok wydania (xxxx): 2006
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

PAMIĘTAJ!!!

Książka jest NOWA stan IDEALNY!

 

PŁACISZ TYLKO CENĘ KUP TERAZ!

DARMOWA E-PRZESYŁKA POCZTĄ POLSKĄ GRATIS!


 

 

 

 

 

 

 

 

HIT WYDAWNICZY !!!

 

 

TOTALNA WYPRZEDAŻ -60% !!!

69,00 -------> 27,60zł

 

WYSYŁKA GRATIS!!!

 

 


Harvard Business Review. Marketing

Okładka książki Harvard Business Review. Marketing

Tytuł oryginału: Harvard Business Review On Marketing

Autorzy: Harvard Business School Press

Rok wydania: 2006

Stron: 192

Tłumaczenie: Michał Lipa

ISBN: 83-7361-916-X

Format: A5

Oprawa: twarda

Książka jest nowa


Strategie, sukcesy i błędy marketingowe znanych firm

Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z punktu widzenia klientów i łączenie możliwości organizacji z potrzebami rynku. Dobry marketing jest warunkiem skutecznego konkurowania.

Doskonalenie oferty i osiąganie zysków -- takie cele stawia sobie każda firma. Można je osiągać wieloma metodami: wprowadzając nowości, obniżając koszty, podnosząc jakość i cenę, podkreślając unikalne cechy marki czy wysyłając spójny przekaz marketingowy. W tym zbiorze artykułów znajdziesz koncepcje marketingowe sprawdzone w firmach na całym świecie.

"Harvard Business Review. Marketing" to zbiór artykułów o marketingu, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów to doświadczeni eksperci w dziedzinie marketingu. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki marketingowe stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.

W książce poruszone zostały następujące zagadnienia:

  • Mierzenie i ocenianie wartości marki
  • Ratowanie osłabionej marki
  • Zarządzanie marką tak jak firmą
  • Branding: budowanie świadomości marki
  • Marketing przez Internet
  • Zarządzanie marką globalną
  • Podnoszenie rentowności inwestycji w marketing: eksperymenty i nieoczekiwane odkrycia marketingowe

Żródło: Wyd. ONEPRESS

 

 

 


 

 

Książka jest NOWA stan IDEALNY.

Wraz z każdą przesyłką otrzymasz PARAGON FISKALNY.

Na życzenie wystawiam Fakturę VAT.

Wysyłka GRATIS!

Książki ZAWSZE wysyłam w BARDZO BEZPIECZNYM OPAKOWANIU!!!

Oczywiście istnieje możliwość osobistego odbioru w Bielsku-Białej.

Serdecznie zapraszam do licytacji gwarantując rzetelną i szybką realizacę.






PAMIĘTAJ!

Kupując jednocześnie więcej książek na moich aukcjach

OSZCZĘDZASZ!

Za wszystkie zakupione książki zapłacisz jeszcze mniej!

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA INNE -----MOJE AUKCJE-----

GDZIE ZNAJDZIESZ WIELE CIEKAWYCH NOWYCH KSIĄŻEK

W SUPER CENACH!!!

SZUKASZ NOWEJ DOBREJ KSIĄŻKI?

W ATRAKCYJNEJ CENIE?

ZNAJDZIESZ JĄ NA MOICH AUKCJACH NA ALLEGRO!

 

 

 

 

 

 

 

TOTALNA WYPRZEDAŻ -60% !!!

69,00 -------> 27,60zł

 

WYSYŁKA GRATIS!!!

 

 

 


 

 

 

UWAGA!!!

Książkę wysyłam NATYCHMIAST! po otrzymaniu zapłaty

lub


Serdecznie zapraszam!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Marketing Harvard Business Review ~WYPRZEDAŻ -60%