l. PRZEDSIĘBIORSTWO I JEGO RELACJE Z RYNKIEM. - MARKETING W ŚWIETLE WYZAŃ NOWEJ GOSPODARKI
Makropolityka, makromarketing, mikromarketing - problem relacji i odpowiedzialności
Marketing jako proces kreowania wartości
Nowa Gospodarka, Nowa Ekonomia i marketing
Charakterystyczne cechy marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem
System wspomagania decyzji marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Informacja w świecie współczesnym
Marketing usług w języku cybernetyki ..
Zarządzanie sobą a zarządzanie zespołem
Orientacja a wiedza przedsiębiorstwa - wybrane relacje i ich uwarunkowania
Koncepcja zarządzania wiedzą a przepływy informacji marketingowej w firmie
Kapitał intelektualny w tworzeniu wartości marketingowej - wyniki badań
Zakres globalizacji sektorów gospodarki światowej w świetle analizy listy "Global 1000"
Przewagi konkurencyjne krajów UE - analiza sieci wymian społecznych
Charakterystyka wchodzenia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne 1[zasłonięte]990-20
Innowacyjność przedsiębiorstw w kontekście rynku g1obalnym.
Innowacje technologiczne w działalności marketingowej przedsiębiorstwa
Porównanie umiędzynarodowienia działa100iiQ marketingowej polskich filii korporacji transnarodowych i ich krajowych konkurentów
Kooperacja w ramach łańcucha wartości - wyzwania Nowej Gospodarki
Marketing w nowych powiązaniach kooperacyjnych
Zarządzanie wartością klienta marketingowym wymogiem konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa - wybrane problemy
Marketing partnerski w gminie (założenia a rzeczywistość)
Marketing we współczesnych procesach tworzenia i dostarczaniawartości klientom
Lojalność klienta jako wyzwanie współczesnego marketingu
Zarządzanie procesem lojalności konsumenckiej
Koszty a efekty pozyskiwania i utrzymywania nabywców
Innowacje dysruptywne w kształtowaniu relacji z klientami wnętrznymi i instytucjonalnymi
Consumer Relationship Management jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej w dobie New Economy
Lojalni klienci jako element przewagi konkurencyjnej dystrybutorów materiałów budowlanych - wyniki badań
Wymiary relacji z konsumentem na rynku usług w świetle wyzwań Nowej Gospodarki
Segmentacja jako podstawa zróżnicowania działań marketingowych .
Rola badań marketingowych w programie całościowej identyfikacji .
Stan i perspektywy marketingu bezpośredniego w Polsce .
Marketing terytorialny w strategiach rozwoju województw .
Marketingowe zarządzanie czynnikiem ludzkim w konfrontacji z praktyką .
Zarządzanie jakością usług w polskich bankach w świetle wymagań globalnego rynku finansowego .
Problemy wprowadzenia nowego produktu bankowego na rynek
Organizacja decyzji cenowych w polskich firmach .
Zintegrowana komunikacja marketingowa. N owe podejście - propozycja uporządkowania pojęć .
Komunikacja marketingowa jako element Nowej Gospodarki .
Bariery językowe i kulturowe w komunikacji marketingowej na rynku Unii Europejskiej .
Niestandardowe formy komunikacji marketingowej .
Rola audytu marketingowego w warunkach Nowej Ekonomii .
Współczesne aspekty funkcjonowania kontroli marketingowej .
Kontrolling marketingowy w programach lojalnościowych
Konsulting - usługa, profesja, twórczość .
Perspektywy rozwoju marketingu usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego w Polsce
2. WYKORZYSTANIE NOWYCH TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH W MARKETINGU
Rola Internetu w osiąganiu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
Marketing a technologia: szanse i zagrożenia
Kierunki adaptacji Internetu w działaniach marketingowych organizacji pozarządowych
Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych
Badania marketingowe przez Internet - zalety i ograniczenia oraz zastosowania
Zastosowanie internetowych narzędzi badań marketingowych w polskich przedsiębiorstwach
Wpływ technologii informacyjnej na rozwój systemów informacji marketingowej
Wykorzystanie baz danych w marketingu
Marketingowe bazy danych a programy lojalnościowe
Data mining w badaniach rynkowych i marketingowych - obszary zastosowań
Badania ofT· i on-line z wykorzystaniem techniki ACA
Pomiar działań marketingowych w Internecie - przegląd metod i problemów
E-zine jako narzędzie promocji internetowej .
Nowe technologie informatyczne w usługach i Immunikacji marketingowej
Internet jako źródło informacji i narzędzie komunikacji współczesnego konsumenta
Personalizacja w kształtowaniu lojalności klientów w Internecie .
Nowoczesne technologie w bankowości detalicznej - obszary i moźliwości stosowania |