Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING- HANDEL- KONSUMENT W SPOLECZENSTWIE- 2 T

11-03-2012, 13:33
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik justynaciak
numer aukcji: 2113649001
Miejscowość Łyse
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 8   
Koniec: 11-03-2012 21:52:59
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dane kontaktowe

[zasłonięte]@interia.pl
505[zasłonięte]571
 

Informacje dodatkowe

----------------------------

Wszystkie informacje potrzebne do sfinalizowania aukcji znajdą się w e-mailu który otrzymasz po wygraniu aukcji od serwisu allegro. numery konta także na stronie O MNIE oraz poniżej

Proszę zapoznać się z warunkami sprzedaży dostępnymi na stronie
"O mnie".

 

Opis przedmiotu

 

Autor

Pod red. B. Gregor

Tytuł

Marketing – handel – konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym

Tom 1 i 2

Rok wydania

Wydawnictwo

ilustracje zdjęcia rysunki

Stron

Okładka, oprawa

Stan i inne informacje

2004

Łódz

Nakład 360 egz

 

568

312

miękka

NOWA

Opis

 

spis treści lub fragment

l. PRZEDSIĘBIORSTWO I JEGO RELACJE Z RYNKIEM. - MARKETING W ŚWIETLE WYZAŃ NOWEJ GOSPODARKI

Makropolityka, makromarketing, mikromarketing - problem relacji i odpowiedzialności 

Marketing jako proces kreowania wartości

Nowa Gospodarka, Nowa Ekonomia i marketing

Charakterystyczne cechy marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem

System wspomagania decyzji marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Informacja w świecie współczesnym

Marketing usług w języku cybernetyki ..

Zarządzanie sobą a zarządzanie zespołem

Orientacja a wiedza przedsiębiorstwa - wybrane relacje i ich uwarunkowania

Koncepcja zarządzania wiedzą a przepływy informacji marketingowej w firmie

Kapitał intelektualny w tworzeniu wartości marketingowej - wyniki badań

Zakres globalizacji sektorów gospodarki światowej w świetle analizy listy "Global 1000"

Przewagi konkurencyjne krajów UE - analiza sieci wymian społecznych

Charakterystyka wchodzenia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne 1[zasłonięte]990-20

Innowacyjność przedsiębiorstw w kontekście rynku g1obalnym.

Innowacje technologiczne w działalności marketingowej przedsiębiorstwa

Porównanie umiędzynarodowienia działa100iiQ marketingowej polskich filii korporacji transnarodowych i ich krajowych konkurentów

Kooperacja w ramach łańcucha wartości - wyzwania Nowej Gospodarki

Marketing w nowych powiązaniach kooperacyjnych

Zarządzanie wartością klienta marketingowym wymogiem konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa - wybrane problemy

Marketing partnerski w gminie (założenia a rzeczywistość)

Marketing we współczesnych procesach tworzenia i dostarczaniawartości klientom

Lojalność klienta jako wyzwanie współczesnego marketingu

Zarządzanie procesem lojalności konsumenckiej

Koszty a efekty pozyskiwania i utrzymywania nabywców

Innowacje dysruptywne w kształtowaniu relacji z klientami wnętrznymi i instytucjonalnymi

Consumer Relationship Management jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej w dobie New Economy

Lojalni klienci jako element przewagi konkurencyjnej dystrybutorów materiałów budowlanych - wyniki badań

Wymiary relacji z konsumentem na rynku usług w świetle wyzwań Nowej Gospodarki

Segmentacja jako podstawa zróżnicowania działań marketingowych .

Rola badań marketingowych w programie całościowej identyfikacji .

Stan i perspektywy marketingu bezpośredniego w Polsce .

Marketing terytorialny w strategiach rozwoju województw .

Marketingowe zarządzanie czynnikiem ludzkim w konfrontacji z praktyką .

Zarządzanie jakością usług w polskich bankach w świetle wymagań globalnego rynku finansowego .

Problemy wprowadzenia nowego produktu bankowego na rynek

Organizacja decyzji cenowych w polskich firmach .

Zintegrowana komunikacja marketingowa. N owe podejście - propozycja uporządkowania pojęć .

Komunikacja marketingowa jako element Nowej Gospodarki .

Bariery językowe i kulturowe w komunikacji marketingowej na rynku Unii Europejskiej .

Niestandardowe formy komunikacji marketingowej .

Rola audytu marketingowego w warunkach Nowej Ekonomii .

Współczesne aspekty funkcjonowania kontroli marketingowej .

Kontrolling marketingowy w programach lojalnościowych

Konsulting - usługa, profesja, twórczość .

Perspektywy rozwoju marketingu usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego w Polsce

2. WYKORZYSTANIE NOWYCH TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH W MARKETINGU

Rola Internetu w osiąganiu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa

Marketing a technologia: szanse i zagrożenia

Kierunki adaptacji Internetu w działaniach marketingowych organizacji pozarządowych

Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych

Badania marketingowe przez Internet - zalety i ograniczenia oraz zastosowania

Zastosowanie internetowych narzędzi badań marketingowych w polskich przedsiębiorstwach

Wpływ technologii informacyjnej na rozwój systemów informacji marketingowej

Wykorzystanie baz danych w marketingu

Marketingowe bazy danych a programy lojalnościowe

Data mining w badaniach rynkowych i marketingowych - obszary zastosowań

Badania ofT· i on-line z wykorzystaniem techniki ACA

Pomiar działań marketingowych w Internecie - przegląd metod i problemów

E-zine jako narzędzie promocji internetowej .

Nowe technologie informatyczne w usługach i Immunikacji marketingowej

Internet jako źródło informacji i narzędzie komunikacji współczesnego konsumenta

Personalizacja w kształtowaniu lojalności klientów w Internecie .

Nowoczesne technologie w bankowości detalicznej - obszary i moźliwości stosowania

…o autorze książki

 

Opis rozszerzony

 

ciekawostki

 

 

 

 

 CENA W WYDAWNICTWIE- 50 ZŁ!!!!!!!!!!!!!!