PodziękowaniePrzedmowa - Druga era odkrywania świata
CZĘŚĆ I: WPROWADZENIE DO GLOBALNEGO MARKETINGU ERY CYFROWEJ
Rozdział 1
Twoja globalna odysejaPrzyczyny globalizacjiTematyka książkiGlobalny marketing cyfrowy online
Rozdział 2
Strategiczny marketing cyfrowyCechy marketingu cyfrowegoModel strategicznego marketingu cyfrowegoTechnoślepota: stałe zagrożenie
Rozdział 3
Osiem reguł marketingu globalnegoReguła 1 - Pokonaj granice, które sam tworzyszReguła 2 - Przekształć atomy w bajtyReguła 3 - Nie konkuruj z innymi; bądź wyjątkowyReguła 4 - Nie zajmuj się wszystkim; bądź specjalistąReguła 5 - Obsługuj rynki specjalistyczneReguła 6 - Działaj na zaawansowanych rynkach cyfrowychReguła 7 - Nawiąż stosunki z lokalnymi partnerami cyfrowymiReguła 8 - Korzystaj z techniki, żeby rozwijać relacje globalneŁączenie reguł
Rozdział 4
Model globalnego marketingu cyfrowegoEtap 1 - Stwórz globalną wizję cyfrowąEtap 2 - Badaj rynek globalnyEtap 3 - Opracuj globalne promocje cyfroweEtap 4 - Wybierz narzędzia techniki cyfrowej i onlineEtap 5 - Zintegruj swój program globalnego marketingu cyfrowegoCzęść II: Twój program globalnego marketingu cyfrowego
Rozdział 5
Twoja globalna wizja cyfrowaZnaczenie wizjiNadmiar bogactw globalnychDziesięć typów firm ery cyfrowejTyp 1 - Globalny eksporter cyfrowyTyp 2 - Globalny importer cyfrowyTyp 3 - Globalny pośrednik cyfrowyTyp 4 - Globalny integrator cyfrowyTyp 5 - Patron społeczności globalnejTyp 6 - Specjalista ds. marketingu w niszachTyp 8 - Globalny detalista cyfrowyTyp 9 - Globalny dostawca narzędzi techniki cyfrowej i onlineTyp 10 - Globalny przedsiębiorca cyfrowyTwoja podróż do Nowego Świata
Rozdział 6
Twój globalny rynek cyfrowySegmentacja rynku globalnegoWybór rynków
Rozdział 7
Twoja globalna promocja cyfrowaMarketing przyciągającyPrzyciągająca strategia promocjiCztery poziomy globalnej promocjiNiezależność od technikiGlobalne poznawanie się
Rozdział 8
Globalna technika cyfrowa i onlineGlobalna telekomunikacjaBezpłatne numeryMiędzynarodowe centra telefonicznePoczta głosowaNumery 1-900Opłacone z góry karty na rozmowy międzymiastowe i międzynarodoweTelefony komórkowe i osobiste usługi komunikacyjne (PCS)Telefonia internetowaIntegracja centrów telefonicznych z siecią WWWTelefoniczne przykładyGlobalna technika onlinePoczta elektronicznaSieć WWWPrywatne sieci online (BBS lub oprogramowanie grupowe)Komercyjne sieci usług onlineTechnologia PUSHZbieżność techniki globalnejSystemy integracji globalnejMądry wybór narzędzi techniki cyfrowej i online
Rozdział 9
Zintegrowany globalny marketing cyfrowyLekarz emu: globalny eksporter cyfrowyGlobal Art.: globalny marszand cyfrowySieć Żeglarska: globalny detalista cyfrowyWektor: globalny dostawca narzędzi techniki cyfrowej i onlineDr Manuel Pince-Nez: globalny medyczny przedsiębiorca cyfrowyKu nieskończoności i poza nią
Słownik użytecznych terminów
Wybrane pozycje bibliograficzne