Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING GLOBALIZACJA Konsument rynek Internetowy

19-01-2012, 15:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2038349604
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 8   
Koniec: 15-01-2012 02:13:17
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


KOSZT PRZESŁANIA

 I . przedpłata na konto
  • 1 książka - priorytet 7 zł
  • 2 książki - priorytet 8 zł
  • 3 i więcej - priorytet GRATIS !
                     II. POBRANIE
  • 1 książka - priorytet 15,50 zł
  •                 - ekonom. 12,50 zł
  • 2 książki - priorytet 17,00 zł
  •                 -ekonom. 14,00 zł
  • 3 książkl i więcej - priorytet 19,00 zł
  •                 - ekonom. 16,00 zł
(poczta polska)

KONTA BANKOWE:

47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

FORMA:
 

I. wysłanie pozycji po wpłacie na podane konto (przedpłata)
II. wysłanie pozycji z zapłatą przy odbiorze (przesyłka pobraniowa)


Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie 1(1)

Red. Zbiorowa
Format B-5
stron 2005


Niniejszy zbiór jest pierwszym numerem nowego cyklu wydawniczego , zatytułowanego „Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie”. Obejmuje on szesnaście artykułów i jedną recenzję książki. Zamieszczone w nim opracowania zostały poświęcone różnym problemom zarządzania, istotnym i kluczowym dla współczesnego biznesu oraz polskiej i regionalnej gospodarki. Różny jest również charakter prowadzonych w nich rozważań od ściśle teoretycznego do analizy konkretnych rozwiązań praktycznych czy opisu funkcjonowania określonego systemu. Jednakże klamrą spinającą całość rozważań jest myśl, że przyjmowane koncepcje zarządzania w skali mikro i makro powinny być adekwatne do coraz bardziej skomplikowanych warunków konkurencyjnego otoczenia.

Spis treści nr 1(1):

S. Wilmańska-Sosnowska
Lojalność konsumencka – wyznacznik konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa

J. Zrobek
Internetowe narzędzia badań marketingowych


I. Witczak
Konsument we współczesnym otoczeniu rynkowym


K. Stopczyńska
Komunikacja marketingowa w dobie globalizacji


M. Kalińska-Kula
Rola marketingu skierowanego do kobiet w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy

J. Twardowski
Nowoczesne źródła finansowania małych firm w Polsce

E. Stawasz, R. Lisowska, K. Szymańska
Perspektywy rozwoju innowacyjności i przedsiębiorczości na terenach słabo zurbanizowanych woj. Łódzkiego

J. Patorska
Wpływ autostrady A-2 na możliwości rozwoju aglomeracji łódzkiej

T. Zalega
Polski rynek pracy na tle Unii Europejskiej

E. Miłkowska
Podstawy ogłoszenia upadłości a sytuacja majątkowa i finansowa upadających przedsiębiorstw

P. Oleksiak
Systemy wynagradzania w zakładowych układach zbiorowych pracy w sektorze przedsiębiorstw – wyniki badań

J. Mesjasz
Cienie sukcesu zawodowego menedżerów z Polski i Czech

R. Lisowska, J. Ropęga
 Znaczenie szkoleń z zakresu uruchomienia działalności gospodarczej w procesie aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych

J. A. Kowalski
Konkurencyjność a wzrost i rozwój gospodarczy oraz dobrobyt

D. Kałuża, J. Damińska
 Zastosowanie metod pośrednich do oszacowania rozmiarów nielegalnego zatrudnienia w Polsce

E. Stawasz Bogusław Plawgo,
 Zachowania małych i średnich przedsiębiorstw w procesie internacjonalizacji”