Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING GABINETU STOMATOLOGICZNEGO _wys.0

05-03-2015, 13:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 45 zł     
Użytkownik ambulanslublin
numer aukcji: 5120129747
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 3   
Koniec: 05-03-2015 12:13:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Ambulans

1. Wpłata na konto bankowe
(przelew przedpłata)
Bank Millennium
881[zasłonięte]220200[zasłonięte]00038[zasłonięte]751

2. Wpłata do kasy
(przy odbiorze osobistym)


Wysyłka w ciągu 24 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Paczka wysyłana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej


Lublin

ul. Lubartowska 75 A
tel. 601 [zasłonięte] 790,

607 [zasłonięte] 185


20-123 Lublin

ul. Lubartowska 75 A
e-mail: [zasłonięte]@ambulans.com.pl


Wszystkie artykuły będące przedmiotem sprzedaży na naszych aukcjach są nowe i pochodzą bezpośrednio od wydawnictwa lub producenta/importera.

Wyjątek stanowią książki antykwaryczne.

Informacja o ich stanie umieszczona jest w opisie aukcji.



 

 

MARKETING GABINETU STOMATOLOGICZNEGO


Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka

 

 

Wydawnictwo: Czelej
Wydanie: 1
Rok: 2011
Oprawa: twarda
Format: 17,0 x 24,0 cm
Stron: 180
ISBN:[zasłonięte]978-8363-168-5




OPIS KSIĄŻKI:


Publikacja skoncentrowana jest na marketingowym aspekcie funkcjonowania gabinetu stomatologicznego, przedstawiając jego istotę, wskazówki związane z wdrażaniem i jego prowadzeniem. Celem wydania jest przybliżenie lekarzom dentystom instrumentów marketingowego oddziaływania na klientów gabinetu, ze szczególnym uwzględnieniem marketingu relacji, który pozwala na zatrzymanie pacjenta "na dłużej". Skupia uwagę na obsłudze pacjenta (jako nabywcy świadczenia zdrowotnego), która powinna stanowić filozofię gabinetu/kliniki stomatologicznej. Profesjonalna obsługa powinna wyznaczać pewną etykę zachowań (zarówno lekarskich, jak i biznesowych) i zapewniać realizację zobowiązań, które zostały podjęte względem pacjenta, aby go usatysfakcjonować.

W książce poruszona została tematyka bezpośredniej komunikacji werbalnej, rozpatrywana na wielu płaszczyznach: dentysta - personel (m.in. jak zjednywać pracowników i zachować autorytet); dentysta - pacjent dorosły (m.in. co robić, gdy pacjent mówi "nie" i co, gdy w końcu powie "tak"); dentysta - pacjent dziecko (m.in. jakim językiem się posługiwać i jak próbować radzić sobie ze strachem małego pacjenta) i jego rodzic/opiekun (m.in. o konieczności edukowania dorosłych w zakresie profilaktyki najmłodszych). Znalazło się również miejsce dla komunikacji z wykorzystaniem telefonu, papierowych nośników i internetu oraz komunikacji niewerbalnej. Aby ułatwić przyswojenie treści zawartych w książce, zastosowano oznaczenia wyróżnione w tekście: przykłady "z życia wzięte", cytaty, "złote myśli", pogrubienia, ramki oraz zestaw blisko 40 ćwiczeń mających być inspiracją do podjęcia działań praktycznych. Ponadto każdy rozdział kończy się krótkim podsumowaniem, które wskazuje istotę problematyki omawianej w danej części książki.

Niniejsza publikacja przyczyni się do dalszego rozwoju gabinetu stomatologicznego, jako przedsiębiorstwa zarobkującego.

 

 

SPIS TREŚCI:

 

      Wstęp

      1. Marketing w prowadzeniu gabinetu stomatologicznego
      2. Poznanie pacjenta gabinetu
      3. Zwrócenie uwagi pacjenta
      4. Planowanie działań marketingowych

      Zakończenie

      Bibliografia


              ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE:

               


              !!! NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM !!!

              FINALIZACJA TRANSAKCJI
              1. Nie wycofujemy ofert! Nie jesteś zdecydowany to nie licytuj!

              2. Użytkownicy, którzy posiadają nieaktywowane konto lub mają mniej niż 3 pozytywne komentarze, proszeni są o e-mailowe potwierdzenie zakupu po jego dokonaniu.
              3. Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem.
              4. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.
              5. Wiadomości należy podpisywać nickiem z allegro
              6. Udzielamy odpowiedzi na każdy e-mail. W przypadku braku odpowiedzi do 48 godzin prosimy o ponowny kontakt, gdyż najprawdopodobniej oznacza to, że wiadomość do nas nie dotarła.

              PŁATNOŚĆ ZA PRZEDMIOT
              1. Nie wysyłamy przedmiotów za pobraniem!
              2. W tytule przelewu należy podać nick Allegro i nr aukcji!
              3. Do wartości zakupionych przedmiotów należy doliczyć koszt wysyłki w wysokości podanej w aukcji.
              4. W przypadku zakupu dwóch lub więcej licytowanych przedmiotów lub zakupów na kilku naszych aukcjach koszt przesyłki zależy od aukcji.
              5. Na wpłatę oczekujemy 7 dni, po czym wysyłamy e-mailem wezwanie do dokonania wpłaty. Jeśli w ciągu kolejnych 5 dni nie odnotujemy wpłaty lub nie otrzymamy informacji, kiedy wpłata zostanie dokonana, wystawiamy negatywny komentarz i zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji.
              6. Istnieje możliwość płatności gotówkowej przy odbiorze osobistym (bez ponoszenia kosztów wysyłki).

              WYSYŁKA PRZEDMIOTU
              1. Jako dowód zakupu do każdej paczki dołączana jest faktura VAT.
              2. Wszystkie przedmioty są pakowane z najwyższą starannością i właściwie zabezpieczone przed uszkodzeniem.
              3. Zakupione przedmioty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej.
              4. Wysyłka przedmiotów dokonywana jest w dni robocze, maksymalnie do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie.
              5. Zawsze informujemy e-mailem Kupującego o wysyłce przedmiotu.
              6. Z chwilą nadania przesyłki odpowiedzialność za czas/termin dostawy ponosi Poczta Polska.


              7. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata, wówczas na jego prośbę wysyłamy e-mailem skan dowodu nadania, który umożliwi odnalezienie paczki w jego Urzędzie Pocztowym.
              8. Reklamację możemy złożyć na Poczcie Polskiej najwcześniej po 14 dniach od daty nadania przesyłki. Procedura rozpatrywania reklamacji może trwać nawet do 30 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu następuje zwrot pieniędzy na konto Kupującego lub ponowna wysyłka przedmiotu (na nasz koszt).
              9. Przesyłkę należy dokładnie sprawdzić przy odbiorze w obecności pracownika poczty.

              REKLAMACJE I ZWROTY
              1. Jeśli okaże się, że przesyłka jest zniszczona, wtedy Kupujący reklamuje paczkę we własnym zakresie w odpowiednim dla siebie Urzędzie Pocztowym.
              2. Zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa z 30 maja 2014 roku "o ochronie praw konsumentów") kupujący może zrezygnować z zakupionego przedmiotu w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki.
              3. Nie obieramy żadnych paczek, których zwrot nie został z nami wcześniej uzgodniony (drogą mailową).
              4. W przypadku zwrotu, koszt odesłania do nas nie podlega zwrotowi.

               

              Szczegóły odnośnie zasad Reklamacji i Zwrotów znajdują się w zakładce "INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO"

               

              KOMENTARZE
              1. Jako Sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu komentarza od Kupującego.
              2. Wystawiony komentarz stanowi dla nas informację o dostarczeniu przesyłki i stopniu satysfakcji z otrzymanego przedmiotu.
              3. Jeśli przedmiot w jakiś sposób odbiega od oczekiwań, przed wystawieniem komentarza, prosimy o kontakt i opisanie powstałego w trakcie realizacji zamówienia problemu. Wszelkie problematyczne sytuacje jesteśmy w stanie rozwiązać. Zależy nam przede wszystkim na Państwa zadowoleniu.

              zawsze szybko, miło, kompleksowo