Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing gabinetu stomatologicznego [nowa]

02-06-2012, 20:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43.70 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2287418366
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 18-05-2012 16:11:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Marketing gabinetu stomatologicznego

Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8363-164-7
  • liczba stron: 176
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: Czelej
  • Rok wydania: 2011
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Premiera 22 września 2011 r. na Targach CEDE w Poznaniu.

    Publikacja skoncentrowana jest na marketingowym aspekcie funkcjonowania gabinetu stomatologicznego, przedstawiając jego istotę, wskazówki związane z wdrażaniem i jego prowadzeniem.
    Celem wydania jest przybliżenie lekarzom dentystom instrumentów marketingowego oddziaływania na klientów gabinetu, ze szczególnym uwzględnieniem marketingu relacji, który pozwala na zatrzymanie pacjenta "na dłużej". Skupia uwagę na obsłudze pacjenta (jako nabywcy świadczenia zdrowotnego), która powinna stanowić filozofię gabinetu/kliniki stomatologicznej. Profesjonalna obsługa powinna wyznaczać pewną etykę zachowań (zarówno lekarskich, jak i biznesowych) i zapewniać realizację zobowiązań, które zostały podjęte względem pacjenta, aby go usatysfakcjonować.


    W książce poruszona została tematyka bezpośredniej komunikacji werbalnej, rozpatrywana na wielu płaszczyznach:
    • dentysta - personel (m.in. jak zjednywać pracowników i zachować autorytet);
    • dentysta - pacjent dorosły (m.in. co robić, gdy pacjent mówi "nie" i co, gdy w końcu powie "tak");
    • dentysta - pacjent dziecko (m.in. jakim językiem się posługiwać i jak próbować radzić sobie ze strachem małego pacjenta) i jego rodzic/opiekun (m.in. o konieczności edukowania dorosłych w zakresie profilaktyki najmłodszych).

    Znalazło się również miejsce dla komunikacji z wykorzystaniem telefonu, papierowych nośników i internetu oraz komunikacji niewerbalnej.


    Aby ułatwić przyswojenie treści zawartych w książce, zastosowano oznaczenia wyróżnione w tekście: przykłady "z życia wzięte", cytaty, "złote myśli", pogrubienia, ramki oraz zestaw blisko 40 ćwiczeń mających być inspiracją do podjęcia działań praktycznych. Ponadto każdy rozdział kończy się krótkim podsumowaniem, które wskazuje istotę problematyki omawianej w danej części książki.


    Niniejsza publikacja przyczyni się do dalszego rozwoju gabinetu stomatologicznego, jako przedsiębiorstwa zarobkującego.

    WSTĘP

    ROZDZIAŁ I
    Marketing w prowadzeniu gabinetu stomatologicznego

    1. Istota usług
    2. Specyfi ka usług stomatologicznych
    3. Działalność marketingowa
    3.1. Istota marketingu
    3.2. Marketing mix
    3.2.1. Produkt
    3.2.2. Cena
    3.2.3. Dystrybucja
    3.2.4. Promocja
    3.2.5. Ludzie
    3.3. Marketing usług
    4. Podsumowanie

    ROZDZIAŁ II
    Poznanie pacjenta gabinetu

    1. Istota segmentacji
    2. Przeprowadzanie segmentacji
    2.1. Kryteria segmentacji
    2.2. Konsekwencje wyboru segmentu działania
    3. Znaczenie badań marketingowych
    4. Projektowanie badań marketingowych
    5. Podsumowanie

    ROZDZIAŁ III
    Zwrócenie uwagi pacjenta

    1. Wyróżnianie się na tle konkurencji
    2. Budowa reputacji
    3. Elementy praktyki stomatologicznej pomocne w zwróceniu uwagi pacjenta
    3.1. Znak grafi czny
    3.2. Oznaczenie gabinetu na zewnątrz budynku
    3.3. Wizytówka stomatologa
    3.4. Folder informacyjny gabinetu stomatologicznego
    3.5. Gabinet stomatologiczny a Internet
    4. Elementy urealniające niematerialność usług
    5. Promocja gabinetu
    5.1. Reklama
    5.2. Promocja sprzedaży
    5.3. Public relations
    5.4. Profesjonalna prezentacja
    5.5. Ocena działań promocyjnych
    6. Podsumowanie

    ROZDZIAŁ IV
    Planowanie działań marketingowych

    1. Analiza sytuacji gabinetu
    1.1. Ocena bieżącej sytuacji
    1.2. Cele do osiągnięcia
    2. Wdrażanie działań marketingowych
    2.1. Planowanie marketingowe
    2.2. Misja gabinetu
    3. Wybrane strategie marketingowe
    4. Kontrola działań marketingowych
    5. Podsumowanie

    ZAKOŃCZENIE

    BIBLIOGRAFIA

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.