Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zd

12-07-2012, 10:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.30 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2392820358
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 14   
Koniec: 02-07-2012 17:21:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
Mruk Henryk

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]60189
  • liczba stron: 200
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Seria: PORADNIKI BRANŻOWE
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług medycznych, koncepcję marketingowego zarządzania gabinetem, a także elementy konieczne do jego efektywnego wdrożenia, takie jak: wiedza na temat potrzeb i zachowań pacjentów, umiejętność tworzenia oraz zarządzania wizerunkiem i marką placówki, kształtowania cen, komunikowania się z podmiotami otoczenia czy prowadzenia negocjacji.Książka adresowana jest przede wszystkim do osób prowadzących lub pragnących założyć własny gabinet medyczny, które kierują się zasadą tworzenia partnerskich relacji między gabinetami a pacjentami, a także do wszystkich zajmujących się teorią zarządzania w służbie zdrowia.

    Spis treści:
    Wstęp
    Rozdział 1 Gabinety lekarskie na rynku usług zdrowotnych
    Rozdział 2 Koncepcja marketingowego zarządzania gabinetem lekarskim
    Rozdział 3 Otoczenie gabinetu lekarskiego
    Rozdział 4 Sposoby konkurowania gabinetów lekarskich
    Rozdział 5 Segmentacja pacjentów a działania gabinetu
    Rozdział 6 Zachowania pacjentów
    Rozdział 7 Badania marketingowe na rynku usług medycznych
    Rozdział 8 Strategia produktu
    Rozdział 9 Usługi gabinetów lekarskich
    Rozdział 10 Zarządzanie wizerunkiem placówki medycznej
    Rozdział 11 Zarządzanie marką placówki medycznej
    Rozdział 12 Strategie cenowe gabinetów lekarskich
    Rozdział 13 Promocja gabinetów lekarskich
    Rozdział 14 Rola personelu w zarządzaniu marketingowym
    Rozdział 15 Neuromarketing a działania gabinetu
    Rozdział 16 Plan marketingowy gabinetu lekarskiego
    Rozdział 17 Negocjacje w sferze usług zdrowotnych
    Zakończenie
    Bibliografia
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa