Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing gabinetów lekarskich... [nowa]

04-03-2012, 12:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.30 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2097022725
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 03-03-2012 18:46:41
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Mruk Henryk

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]60189
  • liczba stron: 200
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • seria: PORADNIKI BRANŻOWE
  • Rok wydania: 2009
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług medycznych, koncepcję marketingowego zarządzania gabinetem, a także elementy konieczne do jego efektywnego wdrożenia, takie jak: wiedza na temat potrzeb i zachowań pacjentów, umiejętność tworzenia oraz zarządzania wizerunkiem i marką placówki, kształtowania cen, komunikowania się z podmiotami otoczenia czy prowadzenia negocjacji.Książka adresowana jest przede wszystkim do osób prowadzących lub pragnących założyć własny gabinet medyczny, które kierują się zasadą tworzenia partnerskich relacji między gabinetami a pacjentami, a także do wszystkich zajmujących się teorią zarządzania w służbie zdrowia.

    Wstęp
    Rozdział 1 Gabinety lekarskie na rynku usług zdrowotnych
    Rozdział 2 Koncepcja marketingowego zarządzania gabinetem lekarskim
    Rozdział 3 Otoczenie gabinetu lekarskiego
    Rozdział 4 Sposoby konkurowania gabinetów lekarskich
    Rozdział 5 Segmentacja pacjentów a działania gabinetu
    Rozdział 6 Zachowania pacjentów
    Rozdział 7 Badania marketingowe na rynku usług medycznych
    Rozdział 8 Strategia produktu
    Rozdział 9 Usługi gabinetów lekarskich
    Rozdział 10 Zarządzanie wizerunkiem placówki medycznej
    Rozdział 11 Zarządzanie marką placówki medycznej
    Rozdział 12 Strategie cenowe gabinetów lekarskich
    Rozdział 13 Promocja gabinetów lekarskich
    Rozdział 14 Rola personelu w zarządzaniu marketingowym
    Rozdział 15 Neuromarketing a działania gabinetu
    Rozdział 16 Plan marketingowy gabinetu lekarskiego
    Rozdział 17 Negocjacje w sferze usług zdrowotnych
    Zakończenie
    Bibliografia

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.