Opis książki: Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług medycznych, koncepcję marketingowego zarządzania gabinetem, a także elementy konieczne do jego efektywnego wdrożenia, takie jak: wiedza na temat potrzeb i zachowań pacjentów, umiejętność tworzenia oraz zarządzania wizerunkiem i marką placówki, kształtowania cen, komunikowania się z podmiotami otoczenia czy prowadzenia negocjacji.Książka adresowana jest przede wszystkim do osób prowadzących lub pragnących założyć własny gabinet medyczny, które kierują się zasadą tworzenia partnerskich relacji między gabinetami a pacjentami, a także do wszystkich zajmujących się teorią zarządzania w służbie zdrowia.
Wstęp Rozdział 1 Gabinety lekarskie na rynku usług zdrowotnych Rozdział 2 Koncepcja marketingowego zarządzania gabinetem lekarskim Rozdział 3 Otoczenie gabinetu lekarskiego Rozdział 4 Sposoby konkurowania gabinetów lekarskich Rozdział 5 Segmentacja pacjentów a działania gabinetu Rozdział 6 Zachowania pacjentów Rozdział 7 Badania marketingowe na rynku usług medycznych Rozdział 8 Strategia produktu Rozdział 9 Usługi gabinetów lekarskich Rozdział 10 Zarządzanie wizerunkiem placówki medycznej Rozdział 11 Zarządzanie marką placówki medycznej Rozdział 12 Strategie cenowe gabinetów lekarskich Rozdział 13 Promocja gabinetów lekarskich Rozdział 14 Rola personelu w zarządzaniu marketingowym Rozdział 15 Neuromarketing a działania gabinetu Rozdział 16 Plan marketingowy gabinetu lekarskiego Rozdział 17 Negocjacje w sferze usług zdrowotnych Zakończenie Bibliografia
|