Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING FOR TOURISM J. Christopher Holloway

11-02-2015, 4:25
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 447.30 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985362701
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-02-2015 04:28:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59306, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07648, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>27507, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36822, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79614, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59306, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07648, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>27507, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36822, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79614

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Marketing for Tourism

MARKETING FOR TOURISM J. Christopher Holloway

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: J. Christopher Holloway
Language: English
Publisher: Financial Times/ Prentice Hall
Publication Date: 28 April 2004
Dimensions: 24.2 x 18 x 3 cm
Format: Paperback
Pages: 544
Condition: NEW
Product_ID: AB7C6DB296

 

 

The fourth edition of Marketing for Tourism provides an introduction to the general theory of marketing and its application in the various sectors of the travel and tourism industry. This leading text has been fully revised and updated to take account of recent changes within this dynamic and fast-moving sector. A number of in-depth case studies compliment a strong pedagogical structure throughout the book, including learning objectives, illustrations, examples, end-of-chapter questions and issues for discussion. Clearly laid out and accessibly written, the book is ideal for students taking modules on Marketing for Tourism within undergraduate degrees in Tourism, Marketing and Business Studies. It is also suitable for postgraduate, professional and conversion courses in Tourism.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 CULTURAL HERITAGE AND TOURISM: AN INTRODUCTION

 MARKETING IN TRAVEL AND TOURISM Middleton, Fyall

 THE BUSINESS OF TOURISM Holloway, Humphreys